evett Delta'nın kurgusu tam olarak çalınmış arkadaşlar . Çalan arkadaş kitabının(!) ismini cinsiyetsiz yapmış ki kitap açıklamasından tutun olay akışına kadar çoğu şey deltanın kopyası:D merak edip okumak istiyenlere atarım JEPRJEPENRKEK
:>
Taehyung gözlerini kendi bedeninde açtığında saat sabah 6 sularıydı. Uzun süre kurt formunda kaldığı için kendini yorgun hissediyordu. Üstelik vitası da uyanık bir şekilde oturuyordu.
Aklında dün akşam yaşanan olaylar gelmişti. Bu yüzden hızlı bir şekilde yatağın diğer tarafına döndüğünde kurdun hâlâ yanında olduğunu gördü. Neden şimdiye kadar Jeongguk'un gelmediğini içten içe merak etmişti.
Deltaya doğru biraz daha yaklaştığında belindeki kuyruğu henüz hissedebilmişti. Belini sarmış uzun ve kalın kuyruğa gülümsedikten sonra rahatça yatan deltanın üzerine doğru yattığında, deltadan birkaç hırıltı ve ağız şapırtısı kazanmıştı. Ne zaman uyanacağını merak etmiyor değildi açıkçası. Kafasını yasladığı tüylü boyundan kaldırarak yüzüne bakmaya çalıştı. Deltanın gözleri uykusundan yeni uyanmış bir yavru köpeğin gözlerinden farksızdı. Oldukça kısıklardı ve...ve bir şeye benziyordu ama o sırada aklına gelmedi Taehyung'un(uzaylı). Sessizce kıkırdayarak feromon salgılamaya devam etti. Artık az çok çözmüştü bu olayı.
"Artık Jeongguk'u geri vermelisin~." dedi bir eliyle kurdun kulağının arkasını kaşıyarak. Bu kadar uzun süre kurdun dışarıda kalması iyi değildi. Deltada bunu biliyormuşçasına Taehyung'un belindeki kuyruğunu yavaşça kendine çekmiş ve bacaklarını esneterek kendini Jeongguk'a bırakmıştı. Asla unutamayacağı bir gece olmuştu delta için. Bunun için -her ne kadar kızgın olsada- minnettardı Jeon'a.
Artık karşısında delta yerine Jeon vardı ve kurt yere inmeden dönüştüğü için yatağın üzerinde boylu boyunca uzanıyordu. Tae'nin eli havada kalmıştı. Jeongguk güzeldi . Ona dokunmaya kıyamayacağı kadar hemde. Dokunursa, sanki bir ressamın aylarca uğraştığı o eşsiz tabloyu bozacakmış gibi hissetti. Bu yüzden eli bir süre daha havada kaldı. Nereye koyması gerektiğini kestirememişti bu kısa sürede. Daha sonra eli havada yumruk oldu ve kendine çekemeden Jeon o eli havada tutarak dudaklarına götürdü. Birkaç saniyede gerçekleşmiş olmasına rağmen bu görüntü, yavaş çekimde yaşanmıştı Taehyung için.
"Sonunda." dedi Jeon öptüğü ele parmaklarını kenetlercesine geçirirken. "Bir an beni hiç bırakmayacak sandım."
Taehyung Jeon'nun bu haline kıkırdadı. İlk günden bu güne tavırlarında çok büyük gelişme ve yumuşama vardı.
"Acıktım." dedi elini Jeon'un ellerinin arasından çekerken. Kollarını çıplak vücuduna sararak kafasını boynuna doğru gömdü. Acıkmamıştı, sadece alışık olmadığı bu romantizmin içinden çıkmak için söylediği küçük bir yalandı. "Ne yemek istersin? " dedi Jeon ilgiyle. Bir eli saçlarına girmiş diğeri belinin etrafını sarmıştı çoktan. Kendini yorgun hissediyordu fakat vitadan gelen hoş koku yorgunluğunu yavaş yavaş alıyordu. "Pek bir isteğim yok, yemek olsun yeter."《》
"Bunun tadı gerçekten iyiymiş." Taehyung ağzına attığı pastırmaları yutmadan konuşmuştu. Sabah kahvaltılarını Jeon, kendi elleriyle hazırlamış ve Taehyung'a oturmasını söylerek sadece onu izlemesini söylemişti. Bu işte de ne kadar iyi olduğunu göstermiş ve Tae'yi bir kere daha şaşkınlık içerisinde bırakmıştı delta. Elinden her iş geliyordu resmen.
Jeon ise dirseği masaya dayalı, yüzü elinin üzerine yaslı halde, iştahlı bir şekilde yemek yiyen vitayı izliyordu. Son zamanlarda favori görüntüsü "yanakları şiş Taehyung" tu. Dudaklarının öne büzülmesinden bahsetmiyordu bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delta | taegguk
Fanfic•omegaverse '' Bir Delta nasıl olurda bir cinsiyetsizle eşleşebilirdi ki? '' taekook yoonmin •250319•