4 | Sen benim Vita'msın.

11.2K 981 760
                                    

:>

Eşleşme ritüelinden sonra ortalık oldukça karışmıştı . Delta bir kurdun , cinsiyetsiz bir kurtla eşleşmiş olduğu gerçeği bütün omegaları isyana itmişti . Çoğu Beta sinir krizine girmiş ve birkaç Omega ise ânın vermiş olduğu korku ve tedirginlikle bayılmıştı.

Jimin ise bütün omegaların içinden arkadaşına telaşla bakmaya çalışırken  kolundan tutulup çekilmesiyle neye uğradığını şaşırmış ve daha sesini çıkaramadan kendini sarayın içinde bulmuştu .

Kolunu tutan sıkı parmakların sahibine ne kadar çok bakmak istese de neredeyse sürüklendiği için bu mümkün olmamıştı.

Bir süre sonra çırpınmayı bırakmış ve onu çekiştiren Alfa'ya uyum sağlamaya çalışmıştı . Fakat Alfa o kadar hızlıydı ki Jimin istese de bunu yapamamıştı.

Ne kadar ilerlediklerini bilmeden kendini karanlık bir odada kilitli bir şekilde bulmuştu Jimin. Onu çekiştirip bu odaya hapseden yabancıyı da görememişti . Elinden gelen hiçbir şey yoktu . Bu yüzden yavaşça kapının kenara çökmüş ve gözlerini karanlık odaya dikmişti . Tek isteği kurdu daha fazla korkmadan bu karanlık odadan çıkabilmekti.

《》

Baş Alfa'nın dudaklarından dökülen tek şey ' Bir Delta nasıl olur da bir cinsiyetsizle eşleşebilir? ' olmuştu.

Delta Kurt ise kimseyi umursamadan kokusuyla büyülendiği eşini , dişleri arasına alarak ormanın derinliklerine , bütün kurtlardan uzak bir yere , ilerlemişti. Eşini bulmanın verdiği mutlulukla onunla saatlerce baş başa kalmak ve kokusunu derince içine çekmek istiyordu . Fakat içinde ona bağırıp duran Jeongguk ile bu ne mümkündü(!).

Ama Delta kurt Jeongguk'tan kat ve kat güçlü olduğu için onu bastırabilmiş ve neredeyse yıkık olan tahta bir kulübenin içine girmişti .

Eşini yerde gördüğü battaniyenin üzerine bırakarak burnunun ucuyla arkasında kalan kapıyı kapatmış ve tekrar eşinin yanına ilerlemişti. Yerde hareketsizce yatan bedenin her bölgesini derince koklamış ve başını döndüren feromon kokusuyla kendini Taehyung'un üstünde yatarken bulmuştu .

Kocaman gözleriyle eşinin yüzüne bakıyor ve içindeki kurdu hissetmeye çalışıyordu . Fakat eşinin kurdunu hissedemiyordu . Bunu sorun etmeyerek eşinin yüzünü bir kez daha yalamış ve yükünü ona vermemeye çalışarak kafasını Taehyung'un kafasının yanına yaslamıştı . Şimdi daha net alabiliyordu vanilya kokusunu .

Ve bu Delta'yı oldukça mayıştırmıştı . Ama uykuya direnerek burnuyla eşinin yüzünü dürtüp durmuş ve saatlerce onun uyanmasını beklemişti .

Ne kadar geçmiş olduğu tam anlamıyla bilinmezlikle sonuçlanırken Delta kurt endişeyle feromon salgılamaya başlamıştı. Bu feromon kesinlikle Taehyung'un kurdunu çıldırtacak cinstendi . 

Fakat Taehyung'un kurdu çıldırmamış ve yavaşça sokulduğu yerden çıkmıştı . Delta artık onun kurdunu çok az da olsa hissedebiliyordu . Ve bu heyecanlanması için yeterli bir sebepti .

Hızlı bir şekilde Taehyung'un yüzünü yalamış ve onun uykusunun açılmasına yardımcı olmuştu .

Taehyung uyku sersemliğiyle ellerini ilk önce üzerindeki kurdun göğsüne koymuş ve yeterince şişmiş olan gözlerini aralamıştı .

Fakat gördüğü kırmızı-mor karışımı gözlerle neye uğradığını şaşırmıştı . Göz bebekleri yeterince büyük olan kurt onun direk gözlerinin içine bakıyor ve elini kafasının hemen üzerine koyup onu okşamasını istiyordu . Onu sevmesini istiyordu ve gözleriyle anlatmaya çalışıyordu. Fakat Taehyung bunu anlayamadığı için kendini geriye iterek sıcak kurdun göğsünün altından çıkmış ve hemen ayaklanmıştı . Kurdunu oldukça net bir şekilde hissedebiliyordu . Ve buna alışabileceğini de düşünmüyordu .

Delta | taeggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin