! öylesine yazılmıştır çokta dikkate almayın ama okuyacaksanız da , voteleyin ¡
:>
Şiddetli bir şekilde çalan kapıyla Taehyung yatağından zıplayarak kalkmıştı . Komodinin üzerindeki saate baktığında saatin henüz sabah 9 olduğunu görmüştü . Onu bu saatte kim rahatsız ederdi ki ?
" Aç şu kapıyı ! Senin aldığını biliyorum ! "
Baş Alfanın oğlu Min Yoon Gi . Bu sesi nerede duysa tanırdı Taehyung .
Köydeki en güçlü alfalardan biriydi . Tabi gücünü en çokta Taehyung üzerinde kullanmayı severdi .
Taehyung ona verilen küçük evinde yatağından kalkarak uyuşukça kapıya ilerlemiş ve gözleri sinirden kırmızıya dönen alfaya kapıyı çekingence açmıştı ." Yine ne oldu Alfa ? "
Alfa ise tek kelime etmeyip onun saçlarından tutarak meydana sürüklemeye başlamıştı. Köy halkının çoğu çoktan meydana toplanmıştı . Diğerleride Taehyung'un çığlık seslerine çıkıp gelmişti . Alfa Taehyung'u bir çöp misali hiç zorlanmadan yere attığında halkın belli bir bölümünden şaşkınlık nidaları dökülmüştü .
" Bu cinsiyetsiz dün gece evimin etrafında geziyordu . Ve şimdi ise güç taşım yok ! "
Alfa sinirle kükrediğinde Taehyung olduğu yerde daha da küçülmüştü . Alfanın feromonları çok güçlüydü. Taehyung her ne kadar cinsiyetsiz olsada güçlü feromonlar onu -kötü yönden- oldukça etkiliyordu. Şimdiyse yoğun feromon yüzünden boğuluyormuş gibi hissediyordu . Dudaklarını zorluklarla ayırarak konuşmayı denedi .
" Be-ben...ben almadım alfa. "
Öksürükleri arasından zorla konuşan Taehyung'a köylüler acıyan surat ifadeleriyle bakmaya başlamışlardı . Her suç onun üzerine yükleniyordu . Herkes bunun farkındaydı fakat kimse de çıkıp onu savunmuyordu. Çünkü cinsiyetsizdi o. Kurtların ondan uzak durması için yeterli bir sebepti.
Alfa sinirle nefes almış ve gözlerini kalabalıkta gezdirmişti. Herkes ondan korkuyordu . Alfa için yeterince tatmin ediciydi bu titrek bakışlar . Etraflarında toplanan köylülere dönmüştü bu sefer.
" Güç taşımı , kim aldı ?!"
Alfanın birden yükselen sesiyle herkes yerinde sıçramıştı . Güç taşı bütün kurtlar için önemli bir taştı . Vahşiler güç taşı olduğu için kimsenin evine giremez kurtlara zarar veremezdi .
Fakat şimdi baş Alfanın oğlunun güç taşı kayıptı . Bu ölüm demekti . Bu savaş demekti . Min YoonGi'nin güç taşı bulunamazsa köydeki herhangi bir omegayla mühürlenmek zorunda kalacaktı. O, köyde- hatta bütün ırkların içinde mühre karşı çıkan tek kurttu. Kendi eşini bulamadan herhangi bir omegayla mühürlenmek onu çıldırtırdı üstelik .'Evren benimle oyun oynuyor olmalı' diye geçirdi içinden.
Daha sonra yerde kıvranan cinsiyetsize baktı . O bu köye getirildiğinden beri başlarına gelmeyen kalmamıştı . Köylerine 1 kere bile uğramayan vahşiler , o cinsiyetsiz geldikten sonra her gece 12'den sonra köyü sarıyor, evlerinde olmayan herkesi vahşice öldürüyorlardı .
Köyde huzur yok olmuştu o geldikten sonra .Alfa feromon salgılamayı bırakarak önünde kıvrılan cinsiyetsizin rahatça nefes almasını sağladı . Bu sadece 3 saniye sürmüştü. Çünkü halktan ses çıkmadıkça köpüren Alfa önündeki derin derin nefes alan çocuğun karnına sertçe tekme atmış ve hızla arkası dönerek içindeki kurdu serbest bırakmıştı . Alfanın kurdu ormanın derinliklerine ilerlerken Alfanın aklındaki tek şey şimdi ne olacağıydı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delta | taegguk
Fanfic•omegaverse '' Bir Delta nasıl olurda bir cinsiyetsizle eşleşebilirdi ki? '' taekook yoonmin •250319•