bu bölüm smut içeriklidir ve ben her ne kadar beğenmesem bile umarım sizi tatmin eder ♡
+300
:>
Jeongguk ve Taehyung geçen gün aralarında yaşanan yakınlaşmadan dolayı oldukça gergin ve çekingenlerdi . İkiside birbirlerine nasıl davranmaları gerektiğine bir türlü karar verememiş bu yüzden aralarına belli başlı bir mesafe koymuşlardı . Jeongguk'un kurdu bu duruma sinirlenip pençelerini her ne kadar Jeongguk'a batırsada Jeongguk yataklara düşmüş fakat dominantlık kurmasına izin vermemişti .
Şimdi ise Jeongguk Baş Alfa'nın üzerinde kurduğu dominantlık sayesinde , şehire erkenden gitme kararı almışlardı . Yaptığı her ne kadar yanlış olsada Jeongguk buraya ruh eşini , Vitasını (?) bulmaya gelmiş , bulmuştu da . Fakat yaşanan tatsız olaylardan dolayı burada bir süreliğine kalması gerekmişti . Şimdi ise eski yaşamına geri dönmeli ve kardeşine emanet ettiği şirketinin başına geçmeliydi .
Dün gece tam 6 tane araba getirtmişti şehirden . Oldukça lüks olan bu arabaların etrafına toplanan çocukları görmek onu incitiyordu . Bu köydeki herkesin şehir yaşamını tatmaları gerektiğini düşündü o anda . Ama elinden gelen bir şey yoktu . Baş Alfa nedenini bilmediği bir şekilde hepsini bu köyde tutuyordu.
" Yoongi , Hoseok nerede ? " Jeongguk bütün arabaları kontrol etmiş ve Yugyeom'un yalnız başına oturduğunu görünce Hoseok'un nerede olduğunu merak etmişti . Her ne kadar Baş Alfa'nın yardımcısı da olsa onunda şehire gelmesini istemişti .
" Ben bakıp geliyorum hemen . " Yoongi , koşarak saray'a gittiğinde Jeongguk kendi arabasının şoförüne eğilerek : Sen malzemelerin olduğu arabaya bin kendim süreceğim , demişti . Alfa şoför başını eğip hızlıca arabadan çıkmış ve diğer arabaya yönelmişti .
" Beni sormuşsunuz Delta . " Jeongguk birden yanında beliren bedenle istemesede irkilmiş ve gözlerini kısarak karşısındaki bedeni süzmüştü . Baş Alfa'nın neden son âna kadar onu yanında tuttuğunu tahmin etmek çokta zor olmasa gerekti .
"Eğer casusluk yaparsan kafanı gövdenden ayırırım , Hoseok . " Jeongguk , cevap vermesini beklemeden arka kapıya yönelmiş ve arabaya binmişti . Taehyung ise dizlerini kendine çekip sarılmış ve arabanın içindeki televizyondan bir çizgi film izliyordu . Büyük ihtimalle Jeongguk'un geldiğini farketmemişti bile. Bu yüzden Jeongguk onun mimiklerini izlemeyi tercih etmiş ve kahkaha atmaya başlayan bedenle yüzünde bir tebessüm oluşmuştu .
" Sanırım çok sevdin ? " Taehyung duyduğu sesle ilk başta irkilsede Jeongguk'un bakışlarıyla , bakışları kesiştiği an yüzüne hakim olan kırmızılığı engelleyememişti . Onu her gördüğünde aklına yumuşak ve sıcak dudakları geliyor , yaklaşık 1 hafta önce olduğu gibi göğsü sıkışıyor , nefesleri daralıyordu.
" A-ah evet . Gumball gerçekten çok şapşalmış ! " Taehyung kıkırdayarak cevap vermiş ve televizyonun içindeki kedi ve bacakları olan balığa yeniden dönmüştü .
" Bak bak ! Şu sana benziyor ! " Taehyung, yavru bir köpeğin ilgisi ne kadar çabuk dağılırsa o kadar çabuk dağılan düşünceleriyle Delta'nın koluna tutunmuş ve kendine çekerek ekrandaki pembe büyük tavşanı göstermişti .
" Richard ' mı bana benziyor? Hah o zaman sen de Nicole oluyorsun? "
Taehyung , Jeongguk'un televizyondaki karakterleri tanımasına şaşırsa da bunu belli etmeden , Nicole karakterine odaklanmıştı .
" Hey , ama o bir kadın? "
Taehyung bakışlarını tekrardan Jeongguk'a çevirdiğinde , Jeongguk hafifçe kıkırdamış ve " Ama Richard'ın eşi." diyerek tartışmayı kapatmıştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delta | taegguk
Fanfic•omegaverse '' Bir Delta nasıl olurda bir cinsiyetsizle eşleşebilirdi ki? '' taekook yoonmin •250319•