2 | Geliyor .

9.9K 926 303
                                    

iyi okumalar

:>

" Yoongi ! Baban ! Baban uyanmıyor ! "

Yoongi kararmış gözlerini Taehyung'dan çekerek içeri giren Hoseok'a bakmıştı . Yoongi'nin sert ifadesi her geçen saniye kendini endişeye bırakırken derin bir nefes almış ve " Yeniden geleceğim velet ."diyerek Hoseok ile koşarak evi terketmişti . Taehyung ise şaşkınlıktan öylece oturmuş ve nefes alış verişleri düzelene kadar beklemeye başlamıştı . Tâki aklına bodrum katına kitlediği arkadaşı gelene kadar .

" Jimin .Tabi ya Jimin ! Nasıl unutabildim?"

Taehyung aklına yeni yeni gelen arkadaşıyla beraber yerinden aniden kalkmıştı. Karnına giren krampı görmezden gelmeye çalışarak dış kapıyı örtmüş ve depoya yönelmişti . Kapıyı açarak hızlı adımlarla aşağı indiğindeyse beklemediği bir manzarayla karşı karşıya kalmıştı.

Jimin gecebitkileriyle* tek tek ilgileniyordu! Şırıngayla hepsine özel karışım sularından verip üstüne şefkat gösteriyordu . Hayretle bakmadan edemedi .

" Jimin ? "

Jimin gülümseyerek arkasına döndüğünde Taehyung' un yüzünde de silik bir gülümseme belirmişti. Jimin'in gülümsemesi bulaşıcıydı.

" Bir gecebitkin olduğunu bilmiyordum Taehyung . "

demiş ve hafifçe sallanan bitkiyi okşamıştı Jimin. Nasıl olurda vahşi bir gecebitkisini besleyebilirdi anlayamamıştı Taehyung . Ya da nasıl hiç çekinmeden onlardan birini sevebilirdi ? Çünkü o bitkilerin Taehyung'a alışması 1 aydan fazla sürmüştü .

" Bende , gecebitkilerini bildiğini bilmiyordum Jimin ."

diyerek işi dalgaya vurmaya çalışmıştı Taehyung .

" Büyükbabamın vardı . Onların hepsiyle teker teker ben ilgilenirdim .Fakat şu karışımı yapmak için gerekli olan bitkileri bulamadı..."

diyerek elindeki şırıngayı sallamıştı Jimin.

"...şimdiyse ilgisiz oldukları her halinden belli olan bitkileri görünce dayanamadım."

diyerek konuşmasını sonlandırmıştı .
Taehyung şaşkınca arkadaşına bakmış daha sonra da Jimin'in yanındaki boş sandalyeye oturmuştu . Konuştukları konudan tamamen zıt bir şekilde " Jimin taş nerede? " diye sordu.

Jimin gözlerini gecebitkilerinden ayırmadan konuşmaya başlamış ve elini cebinden çıkararak " Ah o mu ? Burada . "
demişti . Taştan ışıklar çıkmaya devam ediyordu . Taehyung az önce olanlardan dolayı endişeli bir biçimde konuşmaya başlamıştı ." Jimin evi hemen terketmen gerek. Yoongi sanırım taşın sende olduğunu anladı . Az önce Hoseok yüzünden Baş Alfa'nın yanına gitti ama her an geri dönebilir ."

Taehyung'un kurduğu cümleyle Jimin korkudan dikleşmiş ve elindeki taşı Taehyung almadan cebine atıp ayağa kalkmıştı .

" Bu taşı Yoongi'nin evinin yakınlarında bir yere bırakacağım. Çok geç olmadan bulacaktır ve peşimizi bırakır ."

demiş ve daha fazla oyalanmadan evi terketmişti .
Yoongi, bu taşın onda olduğunu görürse başına gelebilecek şeyleri düşündü Jimin. Köyden sürgün edilirdi . Ama bundan önce Yoongi, onun kafasını çoktan bedeninden ayırmış olurdu . Çünkü güç taşı önemliydi kurtlar için. Bu yüzden bu taştan hemen kurtulmalıydı. Adımlarını hızlandırmış ve çok geçmeden Yoongi'nin evine yaklaşmıştı . Nereye koyması gerektiğini bilmiyordu . Etrafta ağaç ve çalılıklardan başka hiçbirşey yoktu . Buraya bırakıp giderse , taşın başka biri tarafından çalınma ihtimali de vardı .

Delta | taeggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin