Hikaye saçmalamaya ve boş yapmaya başlarsa lütfen bunu belirtin . Çünkü garip bir sorumluluk altında ezildiğimi hissediyorum .
Hikayeyi olurda kaldırırsam kızmayın ♡♡
+200
:>
" Sence uyuyolar mıdır ? " Jimin kapıyı daha sert çalmaya başlarken bir yandan da eşine söyleniyordu . Çünkü neredeyse 20 dakikadan fazladır kapıdaydılar ve ne gelen vardı ne de giden .
" Taehyuuuung ! Taehyung-shii !" Jimin kapıyı çalmayı bırakmış ve evin balkonunda dolaşmaya başlamıştı . Her pencerenin içine bakıyor , seslice bağırıyor ve ellerini acıtacak derecede camlara vuruyordu . Çünkü evin içindeki merdivenin en tepesinde bir yatak görünüyordu . Ve üzerinde ise iki beden . Bu yüzdendi bu kadar çabası .
Fakat Delta üzerindeki bedeni ne kaldırabiliyor ne de uyandırabiliyordu . Ve Yoongi'nin eşi olacak Omega deli gibi camlarını yumrukluyordu . Onları bu durumdayken sadece feromonlarıyla uzaklaştırabilirdi fakat bu feromonlardan Taehyung'un da etkilenme riski vardı . Nefesi daralabilir , daha fazla güçsüz düşebilirdi . Fakat kapısındaki iki salağı da anca bu şekilde kovabilirdi . Bu yüzden derin bir nefes alarak yavaşça feromonlarını salgılamaya başlamıştı . Şu anlık Taehyung da bir değişim yoktu . Hatta kafasını , boynuna daha çok yaklaştırmıştı .
Bu yüzden bundan güç alarak feromonlarını ,birden, serbest bırakmış ve kapıdaki salakların(!) sesini kesmişti . Ve Taehyung herhangi bir boğulma tehlikesi yaşamamıştı .
Jeon , Tanrı'ya şükrederek üzerindeki çıplak bedeni biraz daha kendine çekmiş ve kucağına iyice kurulmasını sağlamıştı . Daha ne kadar bu şekilde yatacaklarını bilmiyordu fakat Taehyung'u rahatsız etmekte istemiyordu . Bu yüzden gözlerini kapatıp üzerindeki bedenin sırtını ve belini okşamaya başlamıştı .
En , en fazla 40 dakika sonra Taehyung kafasını yavaşça Jeon'un boynundan kaldırmış ve altındaki bedenin yüzünü izlemeye başlamıştı .
Jeon da bir süre sonra gözlerini aralayarak ne yaptığına bakmak istemişti . " İyi misin ? " Jeon umursamaz görünmeye çalışarak bakışlarını Taehyung'un yüzünde gezdirmiş ve kollarını ona farkettirmemeye çalışarak yavaşça çekmişti .
" Kurdun , neden öyle bir şey yaptı ?" Taehyung aklını kurcalayan soruyu sonunda sormayı başarmış ve kendini yatağın boş tarafına doğru atmıştı . Bir eli karnındayken diğer eli kasıklarına gitmişti . Yarasını hissedemiyordu . Acı da yoktu .
Jeon ise onun kasıklarındaki elini gördüğünde gülmemek için kendini kasmış ve Taehyung'un eline uzanarak kasıklarından uzaklaştırmıştı.
" Yara izi kapandı çocuk . " Taehyung ise duyduğu şeyle istemsizce kafasını kaldırarak kasıklarına bakmıştı .
" Nasıl ?! " Taehyung yerinde iyice doğrularak sabah oluk oluk kan akan yere bakmıştı . Oldukça derindi ! Kendi gözleriyle görmüştü üstelik .
" Daha önce , başına bir kaza geldiğinde...hiç dönüşmedin mi ? " Jeon bir ihtimal yanılmak istediğini hissetmişti . Fakat şaşkınca kasıklarını okşayan çocuk , onun yanılmadığını gösteriyordu . Jeon emindi ki , Taehyung bu köydeki Alfa'lar ve Beta'lar yüzünden oldukça zor zamanlar geçirmişti . Ve büyük ihtimalle kendiyle ilgili hiçbir şey bilmiyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delta | taegguk
Fanfiction•omegaverse '' Bir Delta nasıl olurda bir cinsiyetsizle eşleşebilirdi ki? '' taekook yoonmin •250319•