+375
durum güncellemesi : 'live and love' tekrar yayımda . okuyabilirsiniz falan .
:>
Jeongguk arabayı sürmesi için bir görevli çağırmış ve arka tarafa geçip eşini üzerine doğru çekmişti . İçindeki delta uzun zamandır çıkmadığı için eşini özlüyordu ve şuan her ikisininde aldığı vanilya kokusu bedenlerini gevşetiyordu .
Delta, Jeongguk'a seslendi .
" en son kokuyu alamıyordun aptal insan ? Ne oldu birden almaya mı başladın . " Sesi oldukça keyifliydi deltanın . Çünkü Jeongguk yine yanılmıştı ." Kes sesini delta ." diye tısladı Jeongguk .
" Bir şey mi dediniz efendim ?"
Arabayı süren görevli Jeongguk'un ne dediğini anlamamış ve ona seslendiğini düşünmüştü." Hayır sana demedim . " demişti üzerindeki Vita'nın saçlarını okşayarak .
"Vita'yı hissedebiliyorum . Bu oldukça güzel bir duygu . " Dedi gene seslice . Fakat görevli yine üzerine alınmış olacak ki tekrar sorma gereği duymuştu .
" Efendim bana seslenmediğinize emin misiniz ? "
Jeongguk sabır dercesine bir nefes almış ve
" Seninle konuşmuyorum beta işine dön ve sürekli şu soruyu sorma. " demişti ." Ben en başından beri hissedebiliyordum . Ah o güzel kokan vücudu tekrar ve tekrar yalayabilmek isterdim . "
Jeongguk Delta'nın edepsiz ithamlarına göz devirmiş ve Vita'nın onu ne kadar azgınlaştırdığını düşünmüştü .
" Onunla sevişmek istiyorum . " dedi Delta tekrardan .
Jeongguk ise gözlerini şaşkınlıkla açmılmış ve " Delirdin mi ?! Onu mahvedersin , şu koca cüssene bak ! " sesini kontrol edemeden bağırmıştı .
" Onu insan formundayken becereceğimi düşündüren ne ? " dedi Delta kibirli çıkan sesine engel olamayarak . Bu insanı sevmiyordu . Her ne kadar ruhları bağlı olsa bile .
Ama başka bir bedende olduğunu düşünmekse korkutuyordu . Tek başına bir kurt olup özgürce dolaşmak isterdi .
" Ben sanırım dayanamayacağım . " Delta bunu der demez Jeongguk hızlıca olduğu yerde doğrulmuş -ki bunu kendisi yapmamıştı- ve Delta hızlıca bedenini ele geçirmişti . İşte bu durumdan nefret ediyordu Jeongguk .
Delta küçük alanda her ne kadar sıkışsa da hafifçe ön ve arka bacaklarını esnetmiş ve gerinmişti .
Arabanın içindeki betanın korkusunu duyumsayabiliyordu da . Onu daha fazla korkutmak için hırlayabilirdi fakat bedeninin altında eşi varken ,o aptal betayla uğraşmak salaklık olurdu.
İlk önce vitanın mühürlü boynunu koklamış ve kendine engel olamayarak yalamıştı . Bulunduğu alan kısıtlıydı bu yüzden aşağılara inemiyordu fakat belinden yukarısı hala ona aitti .
" Sakın onu yalamayı aklının ucundan bile geçirme ."Dedi Jeongguk tehdit vari savurduğu cümleyle .
" Aklımın ucundan geçirmiyorum onu yalayacağım . " Dedi delta tekrar keyifli bir şekilde . Ve sivri dişleriyle Vita'nın üzerindeki gömleği yırttı .
Jeongguk içinden bunu yapmaması için defalarca kez onu uyarsa da Vita'nın vanilya kokulu vücudu fazla davetkardı .
O küçük alanda kaç saat geçti kimse bilmiyordu fakat Delta bıkmadan eşinin vücudunu yalamış , sürtünmüş de koklayarak uykuya dalmıştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delta | taegguk
Fanfiction•omegaverse '' Bir Delta nasıl olurda bir cinsiyetsizle eşleşebilirdi ki? '' taekook yoonmin •250319•