(Gece & Savaş)
‼️ YORUMLARA TAKILMAYIN‼️
(Eski kurguya ait bir çoğu.)
Ana karakterler: Asel SANCAKTAR, Altay SANCAKTAR, Gece SARSMAZ , Savaş SARSMAZ
Yardımcı karakterler: Ömür DEMİROK, Emre KARAN, Selin HAR, Demirhan ZEM
Karakter sayısı gittikçe artabilir. Konuyu olabildiğince Gece/ Asel ağzından anlatacağım. Aralarda kendi düşüncelerimi de ekleyebilirim. İyi okumalar.
___________________
• Yeni bölümü bekleyen kaç kişi var?
___________________
-Vazgeçeceğim!
Savaş gözlerinde parıldayan o ateşle baktı adama uzun uzun. Gülümsedi. Mavileri siyaha döndü.
-Sence oradan bakınca senin bir kaç sözüne kanacak gibi mi duruyorum Demirhan?
Odanın kapısı açılırken Demirhan gözlerini Savaş'tan ayırarak içeri gelen adamlara baktı.
-Bırak beni Sarsmaz.
Savaş alnında duran elini havaya kaldırarak parmaklarını yavaşça yere doğru indirdi.
Bu hareketiyle adamlar Demirhan'ı zincilerinden çıkararak kolundan sımsıkı , kaçamayacağı kadar sıkı, tuttular.
-Korku bedenini ele geçirdi değil mi Demirhan? Gerçek korkudan tek farkı senin buradan ben istemediğim sürece kaçamayacak oluşun.
Oturduğu yerden kalkarak odadan çıktı Savaş. Arkasından sürüklenerek getirilen Demirhan ile çıktığı merdivenleri adım adım indi. Dudaklarından dökülen ıslık sesi bina da yankılandı.
-Sarsmaz.
Merdivenler sonunda bitmiş ayağını yere basar basmaz bina da Altay'ın sesi yankılanmıştı. Kafasını hafifçe diğer tarafa doğru çevirdi.
'İlayda en son Altay'la görülmüş.'
-Siz onu götürün.
Arkasından gelen adamlara bakmadan adımlarını Altay'a doğru çevirdi.
-Ne oldu Sancaktar?
Konuşamayacak halde olan Altay bile onun öfkesini dindirmek için yeterli değildi.
-Ben senin kim olduğunu biliyorum.
Savaş gülerek adamın çenesini tuttu. Ardından parmaklarını bastırabildiği kadar sıkı bastırarak gözlerini adamın suratına sabitledi.
-Kimmişim ben?
Altay'sa çenesinde ki elden gözünü çekerek konuştu.
-Sen onun abisisin.
Bir süre daha sustuktan sonra kendine bile yasak olan o ismi dudakları arasından döktü.
-İlayda'nın.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Haber kanallarında üst üste yayınlanan Altay ile ilgili haberler izledim. Biri bitiyor diğeri başlıyordu. Tam televizyonu kapatmaya karar vermiştim ki konu kaybolmasından uzaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METRES
RandomKarşımda duran görüntü içimde kocaman bir yıkıntıya sebep olmuştu. Sevdiğim adam dediğim o adam bana öylece bakıyordu. Söylenecek sözler vardı. Bu sözlerin ağzımdan çıkmasını bekliyordu. Göz yaşım sinirden akarken güçsüz durumda göründüğüm için bir...