Kirándulás után

85 2 0
                                    

Alex végig nyúlt az ágyamon, a maga 183 centijével, megborzolta szőkésbarna haját és lehunyta a szemét. Én az ágyam végében ültem Alex egyik XXL- es méretű kifakult szürke pólójában és őt néztem, ahogy békés arccal csendben lélegzik. Ha valaki egy héttel ezelőtt az mondta volna, hogy Németh Alex a pasim lesz, akkor vagy hívom a mentőket, hogy súlyos agyi sérülést szenvedett az illető, vagy egyszerűen csak leordítom a fejét azzal a szöveggel, hogy ilyenekkel ne vicceljen. Most pedig itt vagyok, a nyolcadik osztály végén, egy zűrös osztálykirándulás után hajnali kettő órakor és a naplómat írom. Alex most felül, óvatosan kihúzza a kezemből a könyvet és magához húz.

- Ví. Biztosan szeretsz te engem? – kérdezi, miközben a száját a nyakamhoz teszi, hogy a lélegzetétől is kirázzon a hideg. Kicsit szédülten fordulok vele szembe és azt suttogom.

- Biztosan. – majd a szájára tapasztom a szám, és elveszek Alex lélegzetelállító csókjában. Nem mindig volt így. Sőt, a kamaszkorom fele azzal ment el, hogy hol utáltam ezt a fiút, hol pedig szerettem. Hogy hogyan is történhetett meg mégis, hogy most együtt vagyunk? Hát... Talán az utolsó, közös osztálykirándulásunk, egy kicsit rásegített...

OsztálykirándulásWhere stories live. Discover now