Yasemin ile Tanışma

49 8 0
                                    

Köyde yaşayan henüz 23'ündeki Yasemin çalışmayı o kadar seviyordu ki sürekli birşeylerle uğraşmasını hem kendini hem el becerisini geliştiriyordu.Şiir dinlemeyi, yemek yapmasını, kitap okumayı, bahçe işleriyle uğraşmayı ve sözler yazmayı çok seviyordu.Bunun yanı sıra okumayı çok istemiş fakat ailesinin maddi durumu olmadığı için okuyamamıştı.Liseyi ise açıköğretimden bitirmiştir.
Toprağı yeşillendirirdi fakat içinde hep bir karamsarlık vardı.Okuyamadığı ve yaşıtları gibi eğlenip gezemediği için içi hep burkuktu, hep bir yanı eksikti.Aile içi sorunları da vardı aynı zamanda.
Babası içki içip sürekli annesine şiddet uygulardı.Annesi ve Yasemin oldukça bezmişti artık bu durumdan.Yine birgün babası gecenin 1'inde içip kapıya dayanmıştı.Annesine yapılan zulme şahit olan Yasemin Jandarmayı arayıp babasını şikayet eder.Olay gecesi kapıyı çalan jandarmaya kapıyı açar Yasemin.Karşısında uzun boylu yeni tıraş olmuş cildi biraz tahriş olmuş yakışıklı bir uzman çavuş gördü, sanki biraz utanır gibi oldu.Çekimser davrandı biraz ve içeriye buyur etti.Durum için tutanak tutan uzman çavuş arada bakışlarını alamıyordu Yasemin'den.Hafif kızılı andıran saçları, mavi gözleri ve uzun boylu olması hoşuna gitmişti uzm.çavuşun.Tutanağını hazırlar durumu çözmeye çalışıp, annesine sorar şikayetçi misiniz? Hayır değilim der annesi ve jandarma gider.Gittikten sonra annesine sitem edip hemen yatağına uyumaya gitti.Hemen uyuyamıyordu, kulaklığını takıp biraz müzik dinleyip yıldızları seyretti.Aradan 1 ay geçtikten sonra bahar geliyordu artık.Çicekler açıyor, kuşlar cıvıldıyor güneş insanın içini ısıtıyordu.Akşam saatlerinde yemek hazırlamıştı Yasemin ile annesi.Halası biraz rahatsızdı ona da yemek götürmek için yola çıktı Yasemin.Yolda bir anda lambaları ışıldayan devriye gezen Jandarma aracını görür, kenarı çekilir ve aman Allah'ım sanki 1 ay önceki gördüğü uzm.çavuştu aracı kullanan biraz heyecanlandı Yasemin.Uzm.çavuş fark eder ve hemen durup sorar; iyi akşamlar nereye gidiyorsunuz?Yasemin'de hasta olan halasına yemek götürdüğünü söyler.İsmini sorar Yasemin'e ve söyler.Benim adımda Murat der.Yasemin gülümseyip iyi akşamlar deyip yoluna devam eder.Murat'ın içi öyle ısınmıştı ki tebessüm eden güler yüzlü Yasemin'e gözlerine tutulmuştu resmen...

Tesadüfle Başlayan AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin