Murat Merak İçinde

13 4 0
                                    

Murat düşünmekten deli oluyor, yasemin aklından hiç çıkmıyordu.Yasemin'i aramak istedi fakat babasının evde olma ihtimalini düşündü aramaktan vazgeçip mesaj attı.
"Babanla konuştum olumsuz baktı ama seni bırakmayacam en kısa zamanla görüşelim, seni çok özledim haber bekliyorum kelebek"
Bir süre cevap bekledi fakat bir sorun vardı mesaj iletilmemişti.Hemen aradı ulaşılamıyordu yasemin'e.
"Acaba ne oldu ki" merakı içini kemiriyordu.
Ertesi gün oldu ve hala yasemin'den bir haber alamamıştı evine gitmek istedi fakat babasından çekindiği için gidemedi.Nasıl görürüm acaba diye düşündü bir süre...

Hemen nöbet listesine baktı yarın devriye saatinde görmeyi planladı.

"Allah'ım çıldıracam haber alamıyorum" diye ortalıkta dolanırken devresi selim geldi.
Selim:
Hayırdır devrem kimden haber alamıyorsun?
Murat:
Yasemin'den haber alamıyorum.
Selim:
Yasemin kim, dur bi sakin ol anlat bakalım şu işi.

Murat bir süredir konuşup görüştüğü yasemin'i anlatır ve başına gelen olaylarıda anlatır, kendisinin konuşmaya gittiğini fakat olumlu olmadığını yasemin'den hiçbir şekilde haber alamadığını merak içinde olduğunu söyler.
Selim'in aklında bir fikir belirdi.
Selim:
Kardeşim aklıma birşey geldi.
Gel beraber gidip bakalım evine gidemesende en azından iyi olduğunu görmüş olursun hem bakarsın o da seni bekliyordur belki kimse görmeden konuşabilirsiniz ne dersin?

Tesadüfle Başlayan AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin