Murat:
"İşlerim dolayısıyla cevap veremedim kusuruma bakma ama telafi edecem papatya :)"
Ardından hemen bir mesaj daha
"Müsait misin, sesini duymak istiyorum :)"
Yasemin hemen çorbayı pisirdikten sonra bir kaseye katıp ablasına verdi.
Abla sen halletsene iki dakika işim var' deyip hemen müsait bir yere geçip Murat'ı arar.
Telefonla ilk görüşmeleri olduğu ikiside çok oldukça heyecanlıdır.Sanki yıllardır görmediği birine ilk kez kavuşmuş gibi öyle bir özlemdi işte...
Yasemin başına gelen durumu anlatır.Murat ise çok endişelenir annesinin durumunun iyi olup olmadığını sorar hemen.
Durumunun iyi olduğunu evde olduklarını söyledi yasemin.
Keşke haberim olsaydı yanınıza gelmeye çalışırdım, bir ihtiyacınız var mı'' diye ekledi Murat.
Yasemin'in bu ilgisi çok hoşuna gitmişti "teşekkür ederim birşeye ihtiyacımız yok ama olursa söylerim" diyerek gülümsedi.Fazla konuşamayacağını söyledi ama telefonu da kapatamıyorlardı da.
Yasemin'in ablası seslenince kapatmam lazım görüşürüz diyerek kapattı ve ekledi Murat:
"Görüşelim kelebek :)"
Annesine ilaçlarını verdikten sonra evdeki işleri halletti Yasemin.Ablasını da yolcu etti.Ne çabuk akşam olmuştu farkına bile varmadan zaman su gibi akıp geçmişti.
"Eline kâğıt kalem alan yasemin'in duyguları döküldü.
"Düşler gerçek olsun
Gerçekleşen kaderim olsun
Dünyam olsun, kalbim olsun
Gecemi aydınlatan ışığım olsun
Hayat yıldızım uğurum olsun"
Bir süre Murat'ı düşünerek müzik dinledi ve yıldızları seyretti mesaj atmayı da ihmal etmedi Murat'a.
'Yeni umutlara uyanmak dileğiyle iyi geceler'
Sanki yıllardır özlüyor gibiydi.
Murat hemen cevap verdi, iyi geceler kelebek :)'
Sabah erken kalktı yasemin annesine baktı hemen annesi çoktan ayaklanıp kahvaltı bile hazırlamıştı.'Anne niye kendini yoruyorsun ben hazırlardım dedi ve birlikte kahvaltı ederken teyzesi geldi Yasemin'in.Sofraya buyur ettiler sohbet ederken kardeşinin rahatsızlığını öğrenen teyzesi sitem etti;
niye hiç haber vermiyorsunuz sen nasıl oldun diye sordu.
Yasemin'in annesi iyi olduğunu önemli birşey olmadığını söyledi.
Teyzesinin gelmesinin amacı başkaydı aslına bakarsak kahvaltı bahaneydi.
Yasemin'le görüşmesini istediği biri için gelmişti.
Acaba kimdi bu kişi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüfle Başlayan Aşk
RomanceHayatın içinde yaşıyorsan kaderinin çizgisi senin elindedir.Seçimlerin seni ya doğru yola ya da yanlış bir yola sürükler. Lakin her seçim önce inanmakla başlar. Aile ise seçilmemiş karderindir ve onu mecburen yaşamak zorundasındır. Sevgi ise bir toh...