Yerinde Duramamak...

10 2 1
                                    

O gün sen gittikten sonra babası dövdü elinden zor aldım.Telefonunu da kırdı ulaşamazsın ona kardeşimin yanına gönderdik evde yok.
Murat:
Niye bana söylemediniz?
Neden şikayetçi olmadınız?
Yasemin nasıl iyi mi?
Allah'ım çıldıracam yasemin'in bir suçu yok bana adresini verin çabuk.
Yasemin'in teyzesi:
Oğlum bak saat geç oldu hadi evine git kocası gelir zaten birazdan kavga çıkmasın.
Yasemin'in annesi:
Arama artık yasemin'i haftaya nişanlanıyor zaten buraya gelme bir daha'' der.
Murat çıldırmış bir halde;
İnsan kendi öz kızına bu kötülüğü yapar mı, anladım ki hiç biriniz insan değilsiniz.Tek bir şey istiyorum yasemin'e ulaşacağım ya bir numara ya bir adres?
Yasemin'in annesi:
Beni zora sokma hadi iyi geceler' diyerek ablası evine kendiside eve geçer ve murat'ın yüzüne kapanır kapı...
Söylenerek arabaya binip sakin bir yere gidip iyice düşünür.Arkadaşını arayıp durumu anlatır.
Selim:
Buraya gel evde yalnızım zaten gel konuşalım kardeşim'' der.
Murat:
Tamam.

Hemen gider ve kapıyı çalıp girer girmez söylenir, bağırır, çağırır.
Kendisini de suçlar aynı zamanda keşke gitmeseydim belki zarar vermezdi diyerek pişman olmuştur içten içe...
Selim:
Sakin sakin anlat olayı devrem elbet çaresini buluruz dert etme bu kadar.
Murat:
Yok devrem ben direk alıp getirip direk nikahıma alacam başka çaresi kalmadı bu işin.
Şu hale bak bi kızı öldürmedikleri kaldı.
Selim:
Şimdi sen Yasemin'e nasıl ulaşacaksın onu konuşalım.

Tesadüfle Başlayan AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin