İlk Buluşma

21 6 0
                                    

Murat gece devriyesine çıkmıştır.Yasemin'in evi hemen yol kenarıdır geçerken biraz durdu ve baktı evin ışığı yanıyor fakat kimse görünmüyordu.Evet kapı açıldı ve çıkan Yasemin'di hemen yanına gitmek istedi ama kendisini fark etmesini bekledi aynı zamanda öyle özlemişti ki bakışlarıyla sarıldı ve çok heyecanlandı.
Yasemin onu fark etti ama ulu orta yanına gidemedi çekindi biraz.
Bir saniye düşündü ve aklına bir fikir geldi.Evdekilere halasına gideceğini söyleyip çıktı hemen.Murat'a işaret verdi hemen ilerideki köy çıkışını gösterdi.
Yasemin hızlı adımlarla oraya doğru gitti ve arkasından hemen Murat geldi.
İkisi de öyle heyecanlıydı ki titriyordu Yasemin...
Murat hemen elini tuttu.İltifat etti Yasemin'e.
"Sen hayatıma düşen baharsın
Sen gönlüme düşen sevgi
Sen aradığım heyecan
Sen bana en güzel tesadüf"
Yasemin'in öyle hoşuna gitmişti ki sanki huzurun ta kendisiydi Murat.
Yasemin çok fazla kalamayacağını eve dönmesi gerektiğini söyledi.Aile içindeki gerginliklerinin hep yaşandığını ve birinin onları görünce kendisi açısından kötü yorumlanacağını söyledi.Bunu kimsenin bilmesini istemiyordu.
Murat onunla tekrar bir daha ne zaman görüşeceklerini sordu.
Yasemin, evden çok fazla çıkamadığını ve mümkün olmadığını söyledi.Murat ısrar etti ve bir kağıda telefon numarasını yazıp verdi."Bana bu numaradan lütfen ulaş seni daha yakından tanımak istiyorum ama eğer istemezsen sana rahatsızlık veremem,"dedi.
Yasemin gülümseyerek alıp cebine koydu ve iyi geceler deyip ayrılırken, Murat yüzünü okşadı iyi geceler dedi.
Yasemin eve geldi ve hemen numarayı kaydetti ilk mesajınıda atmayı ihmal etmedi tabi.
Murat'da numarasını kaydetti ve mesajlaştılar gece boyu artık sabah oluyordu Yasemin uykuya daldı Murat ise nöbet teslim etmek için karakoldaydı.

Tesadüfle Başlayan AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin