Yasemin'i İstemeye mi Geliyorlar?

16 6 0
                                    

Teyzesi yasemin ve annesine bu durumu söyledi.Yasemin tabi ki fevri bir şekilde karşıladı bu durumu fakat annesi dinlemek istedi teyzesini.
Aslına bakarsak teyzeside öncelikli olarak annesini ikna etmekti amacı bunu da zaten başarmış durumda ve kalkıp evine gitti.Yasemin kalkıp gitti hemen.
Hem morali bozulmuş bir miktar da sinirlenmişti haliyle.Çok geçmeden yasemin'in teyzesi bu durumu babasına anlatmaya karar verir ve akşamın olmasını bekler.
Akşam olur teyzesi yine kapılarını çaldı kapıyı açan Yasemin'di, haliyle yüzü asıldı.
Teyzesi içeri girip eniştesine hal hatır sorup biraz muhabbet ettikten sonra Yasemin için uygun gördüğü birinin ve bu kişininde yasemin'e olan ilgisini söyledi.Müsait bir gününüzde istemeye geleceklerini de hemen ekledi.Babası bir sorup soruşturmak istediğini söyledi.
Aradan bir hafta geçmiş, babası araştırmış işinin gücünün yerinde olduğunu evinin, arabasının olduğunu durumunun iği olduğunu öğrendi.Haber gönderir istemleri için.
Yasemin böyle bir şeyin gelişeceğinden habersizdir açıkcası, durumu annesinden öğrendi.Annesi yarın akşama istemeye geleceklerini hazırlanmasını söyledi.
Yasemin annesine sitem eder:
Bana sordunuz mu?
Benim fikrimi aldınız mı?
İsmini bile bilmediğim insanla baş göz etme derdindesiniz.
Babama söyle gelmesinler, kimseyi istemiyorum.Ben evlat değil yoksa size yük müyüm?' diyerek ağlamaya başlar.
Hıçkıra hıçkıra ağlayarak annesine bile tavrını koydu.
Yalnız kalacağı bir tepeye gitti hemen.
Tepede saatlerce oturup ağladı.Esen rüzgar yüzüne yüzüne vururken, dilinden dökülen sözler ise:
Allah'ım bu kaderi ben seçmedim, bu yaşamı ben seçmedim sen verdin ve şimdi insanların iki dudağı arasındaki kararı benim kaderim olmamalı ben böyle bir kadere boyun mu eğmeliyim' der.
Tam da bu sorgulamayı yaparken Murat arıyordu ki yasemin cevap vermedi.
Bir kız çocugu olmak yük müdür sizce?
Yoksa kızların değil aile büyüklerinin sözlerine karşı gelmek saygısızlık mıdır?

Tesadüfle Başlayan AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin