Yasemin'in Annesi

22 8 1
                                    

Güneşin doğuşuyla gülümseyen yüzü ışıldıyordu Yasemin'in.Hemen üzerini giyinip güzel bir kahvaltı hazırladı annesiyle kahvaltı yaptılar babası ortalıklarda yoktu.Yasemin'in bi de ablası var ve evlidir.Kahvaltı bittikten sonra bahçeye giderler çalışmaya.
İçindeki heyecanı taşıyordu hemen Murat'a mesaj attı ve cevap bekledi.
Cevap beklerken Yasemin'in annesi rahatsızlandı korkar ve;
Anne iyi misin, anne neyin var?" diyerek panikler.112'yi arayıp acil ambulans ister Yasemin, ambulans gelir.
Anneme birşey oldu çabuk, çabuk olun diyerek ağlar, hastahaneye giderler.
Annesi ufak bi kalp krizi geçirmişti. Doktor:
''Tam tetkikleri yapınca bu gece müşade altında kalacağını söyledi.''
Yasemin çok korkmuştu ve endişeliydi babasını aradı hemen.
Yasemin babası hastahaneye gelip durumunu öğretip ve gitmekle yetindi sadece.Yasemin çok kızıyordu babasının bu umursamaz ve bencil tavırlarına...
Annesi dinleniyordu kendiside kantine indi çay içmek için.Telefonuna baktı Murat hala mesajına cevap vermemişti bir an içi burkuldu.
Aklına ablası geldi ve onuda arayıp annesinin durumunu söyledi.Ablası ağlayarak hastahaneye gitti.Yasemin'le sarılıp ağladılar bir müddet sonra annesinin yanına çıktılar.
Sonra üçü sımsıkı sarılıp ağladılar.
Ablası:
Anne, ya sana birşey olsaydı?' diye içini çeke çeke ağladı.
Evet bir korkuyla duygu seli yaşanmıştı hastahanede...
Ertesi gün hastahaneden çıkıp eve gittiler.Annesi dinleniyordu, Yasemin çorba yapıyordu annesine ve Murat mesaj attı.

Tesadüfle Başlayan AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin