1.BÖLÜM : Gerçekler hikayelerden daha tuhaftır

8.4K 176 36
                                    

Benim gibi normal birisi elinde gimchi tenceresi ile böyle bir yerde olmamalı.Burada oturan mükemmel şahsiyet Kim grubunun başındaki ailenin bir üyesi, Changwan üniversitesi hukuk bölümününden sınıfının birincisi olarak mezun oldu.Bugünlerde acayip tanınmış bir yazar, üstelik naomari ödülünün en genç sahibi 28 yaşında ki büyük lord Kim Jongin.Kaderin bir oyunu sonucu bu lord bugünden itibaren benim özel öğretmenim olucak.

  Zile defalarca basmama rağmen açılmamıştı.Ne yani evde değilmiydi.Evde olmazsa içeri girmemi söylemişti.Bende güvenlik şifresini girip içeri girdim.Vahhh müthiş gereksiz şekilde büyüktü.Nerdeyse evdeki herşey beyazdı.Annem olsa beyaz kir tutar diye aldırmazdı bana klasik anne işte.İçeri girdiğimde masanın üstünde bir not gördüm.

" Ben uyuyorum o yüzden taslağı kendin alabilirsin "

O öyleyse burdaydı.Masanın üstünde oldukça popüler bir kitap gördüm, onun kitabıydı cidden genç yaşında başarılı işler yapmıştı.Yanda kolide farklı kitaplarda vardı.Elime alıp incelemeye başladım.

" Wu yifan gözleri yere bakarken aniden güldü " Wu yifan mı ? OMG!

" Kim jongin kendi dudaklarını Wu yifanın hafifçe ... penisine değdirdi.Neeee.

   

   "Uyan seni lanet olasıca iki paralık beygir " diye bağırarak odasına daldım." Bu lanet kitapta ne böyle ? Bu kitap sen ve ağabeyimle ilgili.Açıklama bekliyorum. "

Başını kaldırdı ve korkunç bir bakış attı.Gözleri şişmişti altları mordu.Dudaklarına şişmişti ve kuruluktan çatlamıştı.

" Onu gördün değil mi ? " dedi sertçe.Kendini topla kyungsoo.

" Bu porno kitaptaki karakterler sen ve ağabeyim dimi ? Abime asılıp durmandan anlamalıydım.Ağabeyim saf biri ve sen onun bu durumundan faydalanıyorsun değil mi ? "

Hızlıca karşıma geldi ve sertçe arkamda ki duvara yumruk attı.Gözlerinden ateş saçıyordu.

"Wu yifan kendisinden yararlanıldığını mı söyledi ?

"Ha - Hayır öyle birşey demedi.Herneyse abime yaklaşma! Git başka bir herif bul.Erkek olduktan sonra farketmez değil mi ? " diye bağırmıştım.

Kolumu sertçe tuttu ve yatağa sürükledi.Yatağa attı ve üstüme çıktı." Bekle yapma diye karşı çıkmaya çalışıyordum ama çok güçlüydü.

" Ne var ? " dedim.

" Sen ne biliyorsun ki! Ben ve Wu yifan hakkında ne biliyorsun ki! " nefesi yüzüme vuruyordu.Parmağını alt dudağımda gezdiriyordu.Parmağını ağzıma soktu biraz çevirip çıkardı ve yaladı.Elini tişörtümün içine soktu göbek deliğimin etrafında daireler çiziyordu.

" Heyy bırak " diyerek bileğimi elinden kurdardım.Kalkmaya çalışırken beni ters çevirdi ve başımı yastığa gömdü.Sert organını bana sürtüyordu.

"Erkek olduktan sonra farketmez ha! Beni sinirlendirdin " dedi belimi tutarak kendine çekti.Pantolonumu üstünden penisimi okşuyordu.

" Seni pislik ne yaptığını sa... ahh kes şunu "

" Herhangi bir erkek ha sen kendin söyledin " boynuma ıslak bir öpücük kondurdu.

" Neden bağırıp yardım çağırmıyorsun bay d seviyeli aptal "

" Ne dedin seni pislik " Bu sapığın elleri beni asla. Bu adam beni asla.

" Aslında tatlısın " dedi ve gülerken nefesini boynuma vermişti.

" Hiç vakit almadı " dedi ve kalktı.

Bu pisliği geberteceğim.

GOD OF STUDYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin