Evet acaba sevgilisine ne söylemiştimde ayrılmışlardı...?
*Hala duvara sıkısmanın etkısıyle bana cevrılmıs Alex'ın ıkı alev fıskıran gozu*
''jessica'ya başka bir kızla öpüştüğümü söylemişsin..'' dedi.
''hayır öyle bişey demedim jessica yanlış duymuştur..'' ufak bı kahkaha atıp,kaçmaya çalıştım. HEYY KOLUMM!! Bu sefer kolumu kopacak bir şekilde tutmuştu, buna emindim.
''Yanlış duydu ve benden ayrıldı ? Öyle mi...? Ally...Şu yaptığın saçmalığı hemen düzelt''dedi Alex.
''bence çok iyi olmuş ayrıldığınız...tebrikler'' dedim.Ve alkışladım daha doğrusu çalıştım çünkü ellerim bir kas yığını tarafından kopartılıyordu.Bu hareketime Alex daha çok sinirlenmişti.Her an ağzımı yüzümü dağıtabilirdi.sanki gözlerinden ateş fışkırıyordu onu daha çok sinirlendirmek istemediğim için hemen ,
''tamam tamam ben hallederim '' dedim
''Tımarhanene gerı donmek istemiyosan,beni Jess ile barıştır...''dedi.
Her ne kadar hiçbişeyden korkum olmasada ''tımarhaneye" gerı donmek istemiyordum.Hemen dehşet dolu gözlerle
''Tamam'' dedim..
Sonra beni bıraktı.Bileklerimi ovuşturarak yangın merdivenlerinden çıktım.O anda aklıma Jessica'ya ne söylediğim geldi.
O GÜN
jessica'nın ağzından
Sabah salak mesaj sesıyle uyandım. Sabah sabah kım benı rahatsız edıcek cesaretı bulmustu? Kım benı uykudan uyandırmıstı? Ally'den mesaj gelmiş. Ahh kim bilir yine ne sacmalıyacak.. İlk önce takmadım,yine saçma sapan şeyler söyler diye.Banyoya girip,rutin işlerimi hallettim.Ve kahvaltıya gidecekken telefonum ısrarla çalmaya başladı.Baktığımda '' Ally'' yazıyordu.İç sesim ''açma'' desede,merakıma yenik düşüp açtım.
Ally'nin sesi duyuldu.
''Bugün bir yerlerde buluşalım mı ?'' diye sordu.
Acaba ne olmuştu..Ally beni kolay kolay aramazdı.Gitmek pek istemedim.
''gelemem işim var canım yaa '' diye yalan söyledim. Ne kadar becerıksız bır yalan oldugunu biliyorum tamam..
Ally de '' Jess, Jess, Jess... Söyleyeceklerim o tatlı hayatını değiştirebilecek niteliğinde şeyler ama sen bilirsin tatlım '' dedi.
İyice meraklanmıştım ne kadar önemli olabilirdi ki ? Hemen '' tamam '' dedim. Ahh işte insanın basına hersey hep meraktan gelirmiş, konu Ally olunca zaten basıma bısey gelıcegınden emındım.
Yer ve saati belirlerdik.12 de bulusacaktık ve saat daha 10'du. Daha vaktım var deyıp yavas yavas hazırlandım. Saate baktığımda on ikiye geldiğini gördüm.Taksiye atladım ve mekanın ismini verdim.Ally masada oturuyodu.Hemen sandalyeyi çektim.Ve
''Anlat'' dedim.
O da ''once bişeyler söyleyelim ondan sonra anlatıyım '' dedi.
O an onu boğasım geldi.Benim hayatımı değiştirebilecek nitelikte olan konuyu gecıstırıyordu ve dahada merak ediyordum.Kahveleri istedik ve merak dolu gözlerle Ally'e baktım.O da anlamış olucak ki anlatmaya başladı.
''Canım senin üzülmeni istemem fakat dün alışveris merkezinde gezerken Alex'i bir kızla gördüm.İlk önce 'kuzenidir cnm yha .s .s ' diye geçiştirdim.Bi 5 dk daha bekledim.Alex kızın elini tuttu ve öpüşmeye başladılar'' dedi.
Bu kız ne dedıgını farkında mıydı? Alex.. Alex yapmaz oyle sey. Baska bı kız.. Ne dıyor bu Ally? Dusunceler gozlerımı doldurmaya yettı.
Gözlerimden yaşlar akmaya başladı.
''Teşekkür ederim'' dedim. Sesım cıkmamıstı ama Ally anlayacak olacaktı kı oturdugu yerden kalktı ve benı yanlız bıraktı. Fazlasıyla sınırlıydım. Alex'i gormem gerekıyordu. Hemen elim telefonuma gitti Alex'e mesaj attım, bi kafenin adresini verdim.1 saat sonunda onunla buluştum.Geldı, neler oldugundan en ufak bı fıkrı bıle yoktu ve yuzume bakısı.. Ama kendıme daha fazla engel olamadım ve ;
''Seni tanıdığım güne lanet olsun, Ally olmasaydı senin benimle oynadığını öğrenemiyecektim.Söylesene...O kızda ne buldun? Seni daha mı ateşli öpüyordu.? ...Lanet olsun Alex seni gerçekten sevmiştim.Yazıklar olsun''dedim.
Ve bişey demesine izin vermeden evime gittim. Arkamdan hıcbısey dıyemedı, ne diyebilirdı zaten? Ahh ne kadar aptalım.
ŞİMDİKİ ZAMAN
Ally'den Devam
Uff nasıl halledicem ben bu işi. Hıc derdım yokmus gıbı bıde Alex'le Jessica'nın "cıvık" askıyla ugrasıyordum. Kendı kendime söylenirken Alex'in lafları aklıma geldi.''Geri o tımarhaneye gitmek istemiyorsan beni jessica ile barıştır.''demişti...Hayır...Hayır....Olamaz...Ben deli falan degılım.
Birdaha o lanet tımarhaneye gitmem!
Jessica'ı düşünürken saate baktım gece on ikiyi gösteriyordu.Tam yatacakken telefonuma mesaj geldi.
Gecenin bu saatinde kim diye düşünürken.Açtım
'' senı ozledım melek ve daha fazla sensız kalamayacagım, sana geliyorum tatlım "
DEAN ''
HAA?? OLAMAZ...!