BÖLÜM 4

400 85 52
                                    

"Seni aklıma getirecek onca şey olmasına rağmen yanıma getirecek hiçbir şey yok"

Keyifli Okumalar.....

*****************************
Sabah gözüme vuran ışıkla uyandım annemin sesiyle değil harika bir duyguymuş. Yatakta dikleşip sırtımı yatak başlığına yasladım. Kafamı geriye atıp düşünmeye başladım. Gözde bizden ne saklıyordu? Gözde Cihat'ı neden reddediyordu? Poyraz neden hala aramadı? Aa ben Poyraz'ı unuttum. Beni hiç aramadı bu. Acaba gerçekten ayrıldı mı benden ? Allah'ım inşallah ayrılmıştır. Telefonumun bildirim sesiyle kafamı yatak başlığından kaldırdım .

'Whatsapp'tan 3 yeni bildirim'

Gereksiz Odun (Cihat): "Öğlen arkadaşlarımla size gelicez. Hazırlık yapın kuzen"

Ben :"Arkadaşların ?"

Gereksiz Odun:" Gazel 'e sor."

Ben :" Tamam da ne hazırlayalım ?"

Gereksiz Odun :" Ben gelirken pizza falan alırım siz sadece çerez , cipsi , içecek falan ayarlayın ve alkollü bir şeylerde olursa sevinirim kuzen."

Ben :" Emriniz olur , görüşürüz."

Demek okulun sahipleriyle tanışıcaz artık. Diğer iki mesaj kimden acaba ?Off... Bende diyorum bu niye yazmadı.

Ölüm Meleğim(!) (Poyraz) :" Melina uyandın mı ?"-"Bugün buluşalım."

Ben :" Ben müsait değilim. Cihat'lar gelicek."

Ölüm Meleğim(!):"Nasıl gelecekler ?!"

Ben : "Biz ayrı eve çıktık."

Ölüm Meleğim (!):" Ne demek ayrı eve çıktık , benim neden haberim yok ."

Ben :" Sanane ya sen kendini ne sanıyorsun , hesap mı vericem sana ?"

Ölüm Meleğim (!):" Kim kim gelecekler?"

Ben :" Cihat ve arkadaşları işte nerden bileyim ? Bugün tanışıcaz ve ben çok heyecanlıyım."

Biraz sinir edeyim şu ibneyi.

Ölüm Meleğim(!):" Biraz daha heyecanlan o zaman bende geliyorum evin konumunu at."

Ben :" Gelmiyorsun bu sefer babamı falan dinlemem Cihat'a söylerim ZORAKİ ilişki yaşadığımızı."

Ölüm Meleğim (!):" Sâkın Melina sakın öyle bir şey yapayım deme ,gelmiyorum ama o çocuklardan uzak dur. RİCA EDİYORUM."

Ben :" Uyarılarını dikkate alırım(!), görüşmemek üzere."

Bu çocuk kendini ne sanıyor ? Cihat'a söyleyeceğim artık , bune ya ? 

Yavaşça esneyip , yataktan kalktım . Odamdan çıktığımda evin sessizliğini dinledim bir süre. Kimse uyanmamıştı galiba merdivenleri yavaşça inmeye başladım. İlk başta Zeynep 'in odasına gittim. Simsiyah odanın içinde koyu renk saçlarıyla çok farklı görünüyordu. Zeynep hep farklıydı ama bu çok daha farklıydı.

Ben :" Zeynoş hadi kalk."

Zeynep :" Meloş beş dakika daha kardeşim."

Ben :" Cihat'lar gelicek lan uyuma !"

Zeynep :" Ne diyosun lan , ne zaman ,saat kaçta ayrıyeten Cihat 'lar dedin –lar eki ne alaka ?"

Ben :" Zeynep sabah sabah kurmalı makine gibi konuşma gelecekleri saat hakkında bir fikrim yok ama öğlen geleceklerini söyledi ve sonuncusu Gazel'in bahsettiği grupla geleceklermiş."

KİLİTLİ KOLEJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin