BÖLÜM 7

223 61 39
                                    


Neden bölüm sınırı koymadığı mı soruyorsunuz,  koymuyorum çünkü kitap biraz daha ilerlesin istiyorum. Galiba 10.bölümden sonra koyarım ama kesin değil neyse lafı fazla uzatmayalım...

"Bu yüreğe bu kadar acı fazla dersin bazen kendi kendine... Ama hata bizde! Küçücük yürekle kocaman sevmek ne haddimize."

Keyifli okumalar.....

***********************************

Gözde'nin Ağzından:

Sabah Ahsen teyzenin sesiyle uyandım. Ahsen teyze ne alaka ya!

Ahsen Teyze:" Gözdecim uyan kızım hadi. "

Ben:" Ahsen teyze noluyor ya? "

Ahsen Teyze:" Dün gece burda uyuya kaldın. Cihatta bu odaya getirmiş seni."

Siktir! Nasıl burda uyurum ben ya.

Ben:" Tamam. Ben eve gidip üstümü değiştireyim."

Ahsen Teyze:" Olur mu kızım öyle! Sen Gazelin  burda kalan kıyafetlerinden al sonra kahvaltı yapıp okula gidin. "

Ben:" Peki. "

Ahsen Teyze :" Sana zahmet olacak ama Cihat'ı uyandır kızım. Ben kahvaltıyı hazırlayayım. "

Daha neler ya!  Konuşmama izin vermeden odadan çıktı. Bende arkasından çıkıp Gazel'in eski odasına girdim ve makyaj masasından makyaj temizleme suyunu aldım ama sonra geri bıraktım. Banyoya girsem iyi olacak saçımda berbat halde sonuçta.

Dolaptan beyaz bir etek ve sıfır kollu pembe bir gömlek alıp banyoya girdim. Banyodan çıkınca hazırladıklarımı giydim ve tarağı alıp saçımı taradım.

Odadan çıkıp, Cihatın odasının önünde durdum. Evet yapabilirim. Ne var ki yani, uyan diyicem oda uyanacak bende çıkıp gidicem bu kadar.

Yavaşça kapının kulpunu indirdim. İçeri girip kapıyı kapattım.

Ama. Ben nasıl uyandırıcam ki? Çok tatlı gözüküyor şuan. Saçları dağılmıştı ve sadece eşofman giyip yatmıştı. Çok farklı gözüküyordu.

Yavaşça yanına gittim.

Ben:" Cihat! Uyanır mısın?"

Cihat kafasını yastığa iyice gömdü.

Ben:" Cihat!  Lütfen uyanır mısın!"

Off! Elimi omzuna koydum ve dürttüm.

Ben:" Hadi lütfen uyan ama?"

Kafasının altından yastığı çekmek için üstüne eğildim. O sırada Cihat beni üstüne çekti ve ben şuan üstünde 2.80 yatıyorum.

Ben :" Napıyorsun! Bırak kolumu, annen gelecek. "

Cihat :" Güne ilk senin sesini duyarak başlamak çok güzelmiş. "

Ne demem gerekiyor şimdi?

Ben :" Saçmalama Cihat kalkmak istiyorum."

Cihat: Kalkmak istiyorsun? "

Ben:" Evet. "

Bu sefer beni altına aldı ve üstüme çıktı. Oha ama.

Ben:" Çüş lan! Kalk. "

Cihat:" Kaldırsana."

Göğsünden ittiriyorum ama hiç etki etmiyoki.

Cihat:"Dün gece niye ağladığını söylersen kalkarım."

Oha ama yeter artık. Nereden biliyor?Benim Alphan 'la konuştuklarımı dinlemiş olamaz demi!

KİLİTLİ KOLEJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin