BÖLÜM 5

387 80 36
                                    

"Ve bazıları yokken bile vardır, fazlasıyla....."

Keyifli okumalar.....

****************************
Film izler gibi Cihat ve Gözde'yi izliyorduk. Kimse müdahale etmiyordu. Zaten ne diyebilirdik ki?

Gözde' nin yüzünden buruk bir gülümseme geçti. Cihatla bakışıp duruyorlardı.

Gözde : "Bencede üstüne vazife olmayan şeylere karışmamalısın....

Hepimize göz gezdirip devam etti,

.....Sizleri tanıdığıma memnun oldum, siz oturmaya devam edin ben erken uyurum o yüzden uyumaya gidiyorum. Hepinize iyi geceler."

Tek kelime etmemize izin vermeden yukarı çıktı.

Cihata baktığımda sinirli sinirli derin nefesler alıp veriyordu. Bir hızla ayağa kalktı.

Cihat :" Ben çıkıyorum. "

Gazel yanına gidip elini omzuna koydu.

Gazel :" Nereye gidiyorsun acaba sen? "

Cihat kollarını Gazele doladı biraz durduktan sonra geri çekilip Gazelin burnunu sıktı.

Cihat :" Sen o küçük burnunu her şeye sokma bakıyım ve eve gidiyorum benim sizin gibi ayrı evim yok maalesef küçük hanım."

Asel : " Madem gitcen Gazel sana kapıya kadar eşlik etsin ben kalkamıycam yerimden."

Tüm kızlar olarak Asele göz devirdik.

Cihat :" Siz eğlenmeye devam edin ben kendim çıkarım. "

Alaz, Cihatın yanına yaklaşıp kulağına bir şey dedi. Cihat kafasıyla onayladı ve çıkışa doğru yürüdü. Derin bir 'of' çekip etrafa baktım. Herkes düşünceliydi. Bir anda kapanan kapı sesiyle irkildim.

Çağlar :" Kızlar her şey için teşekkür ederiz, çok eğlendik cidden artık biz kalkalım malum yarın okul var."

Gazel :" Oturuyorduk işte niye gidiyorsunuz hemen?"

Alaz:" Sizin gibi tatlı kızlarla elbette daha çok vakit geçirmek isterdik ama geç oldu."

Zeynep :" Bana tatlı deme hakkına sahip değilsin. "

Alaz sadece 'bunda ne var ki' bakışı atmakla  yetindi.

Aybars ayağa kalkınca herkes ayaklandı.

Aybars:" Yarın okulda görüşürüz kızlar, iyi geceler. "

Konuşmama izin vermeden hole doğru yürümeye başladı. İçimden ' odun' diye geçirdim ve arkasından  ilerlemeye başladım. Kapıya geldiğinde tam kapı kulpunu tutuyordu ki koşarak yanına gidip omzundan ittirdim.

Bana şaşkına bakıyordu. Omuz silkip kapıyı açtım.

Aybars:" Bunun için mi beni duvara yapıştırdın sen?!"

Ne yani bu kas yığınını duvara yapıştırmış olamam demi ? Şirince gülümsedim.

Ben :" Yine bekleriz."

Aybars yavaş adımlarla dışarıya çıktı. Erkekler önde kızlar arkada diğerleride yanıma geldiler Alaz ve Çağlar baş selamı vererek önümden geçtiler. Şule sırayla hepimize sarıldı.

Şule :" Sizi tanıdığım için gerçekten çok mutluyum etrafımda hep erkekler var maalesef  arada size gelebilirim demi?"

Hepimiz Zeynep' e baktık. Zeynep ' ne var lan' bakışı atarken Şuleyi işaret ettim

KİLİTLİ KOLEJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin