Bölüme başlamadan önce sormak istediğim bir şey var sizlere. Biliyorsunuz ki kitapta çok fazla karakter var. Bunların geçmişleri, şuanları, gelecekleri var. Şimdiden her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünüyorum final için. Benim size her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlatmam için belli bir kişinin ağzından yazmam gerekiyor sürekli ağız değiştirmek istemiyorum. Bana şuanlık Zeynep en mantıklısı gibi geliyor. Tabi her zaman aynı kişiyi kullanmayacağım. Sizlerin düşüncelerini merak ediyorum lütfen fikirlerinizi belirtin....
"Birisini unutmak istiyorsanız bunu sindire sindire yapın çünkü aklın zamansız öldürdükleri yürekte amansız dirilir."
Keyifli okumalar....
*************************************
Zeynep 'in Ağzından :
Sabah kurduğum alarmla uyandım. Rutin işlerimi halledip banyodan çıktım. Giyinme odasına girip diz kapağımda olan salaş kiremit rengi eteğimi giydim. Omzumu açık bırakacak beyaz bir tişört bulduktan sonra hızlıca hazırladıklarımı giydim. Bugün sırtımdaki dövmem hariç bütün dövmelerimi gösterecek şeyler seçtim kendime ve banada çok yakıştı bence. Çillerimi kapatacak şekilde makyaj yaptım ve hızla giyinme odasından çıktım. Yatağımın yanından dünkü çantamı aldım ve Asel'in yanına gittim. Onla dün hiç konuşmadım alıngandır biraz Asel.
Odasına girdiğimde parfümünü sıkıyordu.
Asel:" Günaydın!!!!"
Ben:" Sabah sabah ne bu enerji?"
Asel:" Bilmem hadi çıkalım."
Aşağı indiğimizde Gözde ve Melina oturuyordu.
Ben:" Sevgilileriniz gelmedi mi?"
Melina:" İşi varmış Poyrazın direkt okula geçicekmiç evden."
Gözde :" Telefonum yok."
Asel:" Telefonu kırmayı nasıl beceriyorsun hala anlamış değilim. "
Melina telefonunu çıkarıp Gözde'ye attı.
Melina :" Numarası kayıtlı bende. "
Gözde telefonu alıp aradı ve ararkende dışarı çıktı.
O sırada Gazel geldi.
Gazel :" Zeynep deden aramış ama bakmamışsın ve garajda araba varmış. Deden ayarlamış. "
Ben:" İyi olmuş."
Gözde içeri geldi.
Gözde:" Alphanda gelmeyeceğini söyledi peki biz nasıl gidicez?!?"
Ben:" Seni bilmem ama biz arabayla gidiyoruz."
Hemen salondan çıktım ve aşağıdaki garaja girdim. Dedem siyah bir Mini Cooper göndermişti. Kızlarda gelince arabaya bindik. Ben sürücü koltuğuna otururken Gözde yanıma ön tarafa oturdu.
Gazel:" Çok heyecanlıyım yarın doğum günüm yani günümüz. "
Asel:" Nerde olacağına bile karar vermediniz."
Gazel:" Annemlerin evinde olacakmış. Annem bizim evin bahçesinin küçük olduğunu söyledi."
Melina:" Ay ben elbise almadım!!!"
Ben:" Bağırma be kızım! Gider alırsınız çıkışta. "
Gazel:" Sen? "
Ben:" Ben anneme ve babama gidicem bugün. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİLİTLİ KOLEJ
Novela JuvenilKoca koca yangınlara kafa tutarsında göğsünde ki mumu söndürmeye gücün yetmez... Yayınlama Tarihi:17.07.2019