מזל טוב אנבת' - קבלי סיבוך נוסף לחיים שלך

457 35 11
                                    

נ.מ :אנבת'

כשהייתי הביתה מצאתי את אבא שלי מחכה לי ותוך כדי כך מכין לנו סעודה מוגזמת שיכולה להאכיל גדוד שלם.
" אנבת' התגעגעתי אלייך כל כך !!"
" גם אני אליך אבא"
" בואי שבי , הכנתי לנו משהו לאכול.
ספרי איך עבר עליך הקיץ"
התיישבנו לאכול ובדיוק כשעמדתי לספר לו איך עבר הקיץ נשמעו דפיקות בדלת. אבי פתח  ובדלת עמד מישהו שהציג את עצמו בשם דמבלדור ורצה לדבר איתי ביחידות .
" שלום אנבת אני דמבלדור מנהל בית הספר הוגוורטס. ויש כמה דברים שאני צריך לספר לך על עצמך" אמר.
" אינך אפילו מכיר אותי ואת רוצה לספר לי על עצמי?" " מי אתה בכלל?"
" אני קוסם וגם את כזאת"
" אבל את אחת מיוחדת - יש לך כוח שכמותו לא נראה בכל עולם הקוסמים" " למעשה את הקוסמת היחידה שיכולה לחיות כשתי ישויות שונות"
" מה????"
" יש בכוחך להשתנות לדמות אחרת והדמות הזאת בעלת כוח קסם רב"
" קחי לדוגמא - אף פעם לא ייחלת שמשהו יקרה והוא קרה?"
" כן, אתה צודק . העיפו אותי מהכיתה די הרבה פעמים בגלל זה "
" זה קורה בזכות הרמיוני , הדמות שנמצאת בתוכך"
" את צריכה לדמיין את עצמך הופכת אליה וזה יקרה , את יכולה לנסות עכשיו. "
דימינתי את עצמי הופכת להרמיוני כמו שהוא תיאר וזה קרה
" וואו !" אמר דמבלדור.
" לא חשבתי שתצליחי בפעם הראשונה "
" אה כן נזכרתי , עלי להזמין אותך ללמוד אצלנו בבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות. תלמדי בבית הספר בתור הרמיוני . נבוא לאסוף אותך בעוד שבועיים ותגורי בינתיים אצל הוויזלים - הם נחמדים מאוד וידאו לך לגלימה , שרביט וכל השאר. "
" אוקי " עניתי." אבל איך אני חוזרת להיות אנבת'?"
" כמו פעם שעברה את מדמיינת את עצמך חוזרת להיות אנבת'' והשתניתי חזרה , אבל עד אז דמבלדור כבר נעלם.

*****************************
אם יהיו לפחות שתי הצבעות יהיה פרק חדש מחר( הערת המחברת)

אנבת' הרמיוניWhere stories live. Discover now