פלאפי

213 14 1
                                    

עברו כבר חודשיים מתחילת הלימודים והתרגלתי לגמרי לחיים בהוגוורטס, פרסי היה כל עולמי ונראה היה שלא הייתי שורדת בלעדיו. ביחד חברנו להארי ולרון והיינו קבוצה של החברים הכי טובים. אהבנו ללכת לבקר את האגריד ביחד והוא נהג לספר לנו דברים מעניינים. יום אחד , כשהלכנו לשיעור מצאנו בדרך את דראקו מאלפוי ששוב רב עם הארי כמו בכל פעם שהם נפגשים. ודראקו למרבה הפלא ,מזמין את הארי לדו קרב בלילה בחדר המדליות. הארי מסכים משום מה. אני ורון התעקשנו לבוא איתו ובהתחלה הארי התנגד אבל לבסוף הוא השתכנע. חיכינו בצפייה ללילה. כשזה סוף סוף הגיע הייתי עם פרסי אז נאלצתי להמציא איזה תרוץ לכך שאני צריכה ללכת. למעשה ,לא ממש רציתי ללכת. באותו רגע רק רציתי להשאר עם פרסי שבדיוק תקע לי נשיקה מושלמת. השתחררתי בעדינות מאחיזתו והסברתי לו שעלי ללכת הוא התנגד אבל לבסוף הבין שזה חשוב ושאני צריכה ללכת. הלכנו בשקט, עוטים את גלימת ההעלמות של הארי. הגענו לחדר המדליות אבל מאלפוי לא נראה בסביבה. הבנו שזאת היתה מלכודת ושמענו את פילץ' שכנראה קיבל עדכון מראש בידי מאלפוי. רצנו מהר והכי בשקט שיכולנו. אבל לא שמנו לב לאן הלכנו ועם כל המדרגות הזזות הגענו למסדרון השלישי - והאסור. חקרנו את המקום וראינו כלב ענק בעל שלוש ראשים שמנסה לטרוף אותנו. רצנו מהר ככל שיכולנו ואיכשהו הצלחנו לברוח אבל כשהתבוננתי בכלב ראיתי שהוא עומד על דלת ריצפה. כשהגענו לבית גריפינדור סיפרתי את זה להארי ולרון. הארי אומר שזה כנראה קשור לגניבה מגרינגוטס ואנחנו לא הבנו למה הוא התכוון. הוא הסביר לנו שכמה ימים לפני שהתחילו הלימודים מישהו הצליח לפרוץ לאחת הכספות בגרינגוטס ולגנוב משם משהו. " אז הכלב כנראה שומר על הדבר שנגנב" הסקתי "כן ככל הנראה" השיב הארי. כבר היה מאוחר מדי ופילץ כמעט טפס אותנו, זה היה המון ליום אחד. אז הלכנו לישון ואיכשהו הצלחתי להרדם תוך שניות ספורות בלבד. חלמתי על המסדרון בקומה השלישית שראינו, מה מסתירים שם? למה דמבלדור משתף פעולה עם הגנב? כל אלו היו שאלות שהתוספו לשאלות הקודמות שהיו לי והחלטתי שאני רוצה תשובות ואני אעשה הכל כדי להשיג אותן. אבל אז עדיין לא ידעתי שהתשובות נמצאות קרוב הרבה יותר ממה שנדמה לי.

אנבת' הרמיוניWhere stories live. Discover now