הארי, פרסי והראי של ינפתא

222 14 18
                                    

לא מצאנו כמעט שום דבר מועיל על ניקולס פלאמל. אבל לא אמרנו נואש ולאחר כמה ימים הישועה הגיעה ממקום אחר ולא צפוי. רון אכל את אחת מצפרדעי השוקולד שלו והקלף שיצא לו היה ניקולס פלאמל!!!
הוא הקריא את הכתוב: ניקולס פלאמל הוא השותף של אלבוס דמבלדור לעבודה בתחום האלכימיה. אבל המידע הזה לא עזר לנו להבין מה נמצא במסדרון הקומה השלישית ואיך הוא קשור לניקולס פלאמל. את המידע הנוסף שחיבר את כל פיסות המידע שקיבלנו מצאתי אני. כשעבדתי בספרייה על שיעורי בית שנתן לנו סנייפ מצאתי ספר שאמר שניקולס פלאמל הוא היחיד שהצליח לייצור את אבן החכמים.
שיתפתי את הארי רון ופרסי במידע וכולנו התגייסנו לחפש מידע על אבן החכמים.
הצטרפותו של פרסי לחקירה שלנו בנוגע למסדרון הקומה השלישית היתה תוצאה של תקרית שהתרחשה קצת לפני חג המולד.
כמה ימים לפני שיצאנו לחגוג את החג בבית עם המשפחה במסגרת החיפושים שלנו אחרי מידע אודות ניקולס פלאמל הארי יצא בלילה מכוסה בגלימת ההיעלמות שלו לחקור במדור הספרים המוגבלים. הוא ניסה כל מיני ספרים אבל ספר אחד היה בעל מראה משונה והארי הסתקרן ופתח אותו. בן רגע הספר קם לחיים והתחיל לצרוח. פילץ וסנייפ הגיעו לספריה כמה רגעים לאחר ששמעו את הרעש, והארי נכנס לאחת הכיתות כדי להתחמק מהם. הוא סרק את החדר, הכיתה לא היתה בשימוש ונראתה מיושנת. קורי עכביש וגבישי אבק הצטברו על הקירות. בפינת החדר היתה מראה ענקית שמייד הסבה אליה את תשומת ליבו של הארי. הוא הסתכל בה, בציפייה לראות את ההשתקפות שלו. אבל במקום זאת הוא ראה תמונה שלו, מחובק בזרועות הוריו האוהבים. הוא נמשך לתמונה ולא יכול להסיר ממנה את מבטו. הוא היה שקוע בתמונה להמשיך להתבונן בה שעות על גבי שעות.
באותו הזמן, בחדר מגורי הבנים שררה דממה מוחלטת. היתה שעת לילה מאוחרת וכולם היו שקועים בשינה עמוקה. אבל אם הייתם שמים לב לדקויות, יכולתם להבחין בנשימות שהיו כבדות יותר מהשאר, ולאור קטן שבוקע מבעד לאחת השמיכות. היה זה פרסי שכל אותו הלילה סבל מסיוטים ולא יכל להמשיך לישון. הוא החליט לוותר על השינה ולנסות לקרוא ספר כמו שחשב שבטח אנבת' עושה כרגע במגורי הבנות. אבל מכיוון שזה היה פרסי ולא אנבת' גם הניסיון הזה לא צלח. לבסוף הוא החליט לנסות להתגנב לספרייה. הוא כמעט נתקל בפילץ ביציאה מהחדר, ובכניסתו לספריה הוא ראה את סנייפ וכמעט מעד והסגיר את עצמו. לבסוף הוא הצליח להגיע לספרייה בלי להתגלות. בדיוק ברגע שהוא נכנס הוא ראה את הארי יוצא בריצה שקטה ובהולה מהספרייה. הוא רץ אחריו, ובזכות כך ניצל מהתגלות לסנייפ ופילץ שהארי בדיוק ברח מהם. הוא שמע את  הארי נכנס לתוך אחת הכיתות וסוגר אחריו את הדלת. הוא נכנס לאחת הכיתות השניות כדי לא להבהיל את הארי שעדיין לא ראה אותו. לאחר כמה דקות, כשכבר היה בטוח שסנייפ ופילץ הלכו הוא יצא מהחדר וכשראה שהארי לא יצא הוא נכנס לכיתה לחפש אחריו. הוא מצא אותו בפינת החדר הנטוש מתבונן במראה. למרבה המזל הוא הבין שיש משהו לא טבעי בצורה שהארי מתנהג וקישר את זה למראה. הוא חשב שמשהו לא כשורה במראה הזאת והחליט לא להתקרב אליה. טוב שהחליט כך, כי אם היה מתקרב הוא גם היה נשבה בקסמה של המראה. הוא ניסה לקרוא להארי שיתרחק מהמראה, אבל לא הצליח לחלץ ממנו שום תגובה. הוא שקל במהירות את מי צריך להזעיק לעזרה. הוא לא רצה להסגיר את הארי לאחד המורים או לדמבלדור ולכן החליט לחזור ולהעיר אותי. כשהגעתי לחדר וראיתי את הארי לא נדרשו לי יותר מכמה שניות להבחין שהוא שרוי בהשפעה קוסמית עמוקה. לא רציתי להסגיר את הארי, אבל היינו חייבים לקרוא לדמבלדור. היה ברור שאם מישהו יבין מה קורה להארי ויצליח לעזור לי זה הוא.
כשדמבלדור הגיע הוא סטר להארי על לחיו וטלטל אותו בכוח ממקומו. "מה אתה עושה?!" צעקתי. " זו הדרך היחידה לשחרר אותו מההשפעה של המראה" הסביר דמבלדור קצרות. לאחר כמה דקות הארי התחיל להראות סימני התאוששות ודמבלדור ביקש לדבר עם הארי ביחידות. אני אומנם לא יודעת את תוכן שיחתם המדויק, אבל הארי דיווח לי על כל מה שקרה ביום למחרת. הוא הסביר שהוא ראה במראה את ההורים שלו מחבקים אותו ונראים כמו משפחה מאושרת. הוא נשבה בקסמה של  המראה למרות שעמוק בתודעתו הוא ידע שמשהו שם לא הגיוני. אחר כך, כשיצא מההשפעה של המראה דמבלדור הסביר לו שהמראה הזאת נקראת 'הראי של ינפתא' וכל אדם רואה בה את הדבר שהוא משתוקק אליו יותר מכל.
כמובן שלאחר מכן, פרסי דרש הסברים על כל זה וסיפרנו לו הכל.  מאז אותו יום פרסי היה שותף לחקירה שלנו.
אם הייתם שואלים את פרופסור טרלוני היא הייתה אומרת לכם שהצטרפו של פרסי אלינו עתידה להושיע כל אחד ממנו בדרכו שלו. ואם היה לכם מחולל זמן, כמו שיש לדמבלדור הייתם יכולים לדעת שנבואה זו היא אחת מתוך נבואות האמת הבודדות שניבאה הפרופסור.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 11, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

אנבת' הרמיוניWhere stories live. Discover now