הגענו לכיתות שיקויים וראינו שם את כל תלמידי גריפינדור. דיברתי עם פרסי שלא הפסיק לנדנד לי שאגלה לו כבר מה אומר כל מה שאמרתי לו על הדמות השנייה שלי. כמעט נכנעתי אבל ידעתי שאני לא יכולה לגלות לו עכשיו ליד כולם. אסור שאף אחד ידע. פרסי יגלה כבר ,אבל לא עכשיו ,עליו לחכות כמה שעות עד סיום הלימודים. ואז הגיע סנייפ. כולנו השתתקנו בבת אחת. " שלום תלמידים." אמר " ברוכים הבאים לשיעור שיקויים הראשון של השנה. אני מקווה שאתם כבר יודעים משהו ולא תתפסו כבורים. היום נלמד לרקוח שיקוי סם נוגד רעל. פתחו את הספרים שלכם בעמוד מאה שלושים ושמונה ותתחילו לעבוד. " הוא ניגש אל הארי שהתיישב בשורה האחרונה ואמר. " נו, מי כאן??, פוטר האגדי" " מקווה שלא תעשה בושות , מה אתה אומר אתה מוצלח בהכל כמו שאומרים שאתה? אני חושב שנעשה ניסוי. כשתסיים לרקוח את השינוי נרעיל אותך ותשתה את השיקוי שלך ככה נבדוק אם זה יעבוד. " " אתה לא יכול להכריח אותי לעשות את זה " אמר הארי. " הו , אני כן" אמר סנייפ. " בהצלחה לך". סנייפ ממש התעלל בהארי אמרתי לפרסי , מה יש לו נגדו?" " אני לא יודע אבל אני ממש מתכוון לגלות" השיעור עבר לאט והספקתי לרקוח את השיקוי במהירות. רציתי לעזור להארי כדי שלא יסתבך עם סנייפ אבל כשניגשתי לעזור לו סנייפ התקרב אלינו ואמר" גרינ'גר אולי תתעסקי בעניינים שלך במקום לדחות לך את האף למקומות של אחרים ? עשר נקודות מגריפנדור. " חזרתי למקומי וחשבתי על סנייפ ועל הענין הברור שלו נגד הארי. כבר מההתחלה התחלתי לשנוא את סנייפ הזה. החלטתי שאשאל את הארי אחרי הלימודים. השיעור הסתיים וסנייפ ביקש מהארי להישאר איתו כמה דקות. השיעור הבא היה שינוי צורה. והמורה היתה פרופ' מקגונגל. " שלום תלמידים היום נלמד איך לשנות צורה של דוממים. ניקח לדוגמא את הכד הזה ,אם נרצה לשנות את צורתו לחתול. היא הראתה לנו את החלש וביקשה שננסה לעשות אותו בעצמנו. כולם ניסו אבל על השולחנות עדיין היו כדים ולא חתולים. אך כשאני ניסיתי , וציפיתי למצוא גם על השולחן שלי כד, מצאתי חתול. " עשרים נקודות לגריפנדור. ותודו לגברת גרינג'ר שהצליחה לשנות את צורתו של הכד כבר בניסיון הראשון." הייתי בשוק. לא ציפיתי לזה אבל פתאום שמעתי את כולם צריכים לי. " טוב בואו ננסה שוב כולם" אמרה הפרופסור. ניסינו שוב והפעם עוד כמה תלמידים הצליחו. נקודה לגריפנדור עבור כל אחד מכם שהצליח. וזה אומר תשע נקודות לגריפנדור. הכיתה כולה התלהבה ומחאה כפיים. השיעור הסתיים והפסקת הצהרים הגיעה. הלכתי ביחד עם פרסי לאולם הגדול ואכלנו ממגוון המטעמים שהוגשו . במהלך הארוחה הרבה תלמידים באו להודות לי ולהגיד לי כל הכבוד על הנקודות. הם אמרו שבזכותי אנחנו במקום הראשון בתחרות הבתים. " אלי רק עשרים הנקודות הראשונות. חכו עד לסוף שנה ונראה כמה כבר יצטברו." אמרתי. השיעור הבא היה קסמים. פרופ' פיליטיק נכנס לכיתה וברך אותנו לשלום. הוא אמר שנלמד ביום את הכישוף לומוס שמטרתו לגרום לאור להופיע בקצה השרביט. הוא הדגים לנו את הכישוף ואת הדרך שבה אנחנו צריכים לנופף בשרביט. אחר כך הוא ביקש ממנו לנסות.הקסם לא היה מסובך. היה עלינו לומר את המילה לומוס ולהוריד את השרביט מלמעלה למטה בקו ישר. וזה הצליח. אני הצלחתי בפעם הראשונה , פרסי בפעם השלישית וגם הארי ורון הצליחו אחרי כמה ניסיונות. השיעור נמשך ופרופסור פיליטיק הסביר על החשיבות של הדמיון בעשיית קסמים. אתה חייב לדמיין איך זה קורה ולהאמין שזה יכול לקרות. אם אינך מאמין, זה לא יצליח. כמה תלמידים שלא הצליחו בפעמים הראשונות ניסו שוב והעצה של הפרופסור עזרה לרובם. הוא סיים את השיעור הכל שנתן לנו שיעורי בית ושילח אותנו למגורי התלמידים. וסוף סוף נגמרו השיעורים להיום.
YOU ARE READING
אנבת' הרמיוני
Ficción Generalמה קורה כשאנב'ת מגלה שיש בתוכה ישות נוספת קוסמית ושהיא בעצם לא דמות אחת אלא שתיים? ומה קורה כשמתברר הדמות היא הרמיוני?- אנבת' צריכה לנהל חיים כפולים!!. אז אנבת' היא גם הרמיוני ומסתבכת בצרות כפולות.