" אוקי" אמר פרסי" הגיע הזמן שתספרי לי משהו לא?" " כן" עניתי" יש מצב שאני חייבת לך כמה הסברים" " אבל בוא נמצא פינה שקטה" . יצאנו לחצר ומצאנו פינה יחסית שקטה. "נו ,ספרי כבר" " אוקי, זה התחיל כשהגיע אלי מישהו הביתה וביקש לדבר איתי ביחידות. הוא אמר שיש משהו שהוא צריך לספר לי על עצמי. בהתחלה חשבתי שזו איזו מלכודת אז אמרתי לו " מי אתה בכלל? אתה חושב שאתה יכול לעבוד עלי? אינך מכיר אותי ואתה רוצה לספר לי דברים על עצמי? והוא הסביר " אני דמבלדור מנהל בית ספר הגוורטס לכישוף ולקוסמות. אני עוקב אחרייך עוד מהיותך ילדה קטנה. וזה בגלל שאת מיוחדת. יש ביכולתך לעשות קסמים. " "מה ?" שאלתי " כן אבל זה לא הכל. את לא רק קוסמת חצויה , את קוסמת שלא נראתה כמוה בכל עולם הקוסמים, את קוסמת בעלת שתי דמויות. והוא אמר לי לנסות להשתנות והצלחתי עבר בפעם הראשונה. אז אני אנני - שילוב של אנבת' והרמיוני. הפרט על אודות. שמי נודע לי אחר כך על ידי אתנה אבל זה סיפור ארוך.אז אני כאן בתור הקודמת המיוחדת הרמיוני אש כדאי שתתחיל להתרגל לשם החדש כי אסור שאף אחד ידע שום דבר.
" ואווו, אוקייי" אמר פרסי "אני יכול לנסות להסתכל לזה כל עוד את נשארת אותה חכמולוגית שלי כמו במחנה" " אל תדאג, בחופש אהיה במחנה בתור אנבת' שאתה אוהב" " בסדר, סגרנו" " העיקר שאנחנו ביחד" ואז הוא משך אותי לנשיקה עוצמתית כל כך. זה היה מדהים והמשכנו שעות על גבי שעות. התנשקנו והתנשקנו עוד ואילו היו שעות בין השעות הכי טובות שהיו לי . וכשאני אומרת שזה נמשך שעות אני ממש מתכוונת לזה כי כשהירח עלה עוד המשכנו להתנשק לאור ירח. הצטערתי שאנחנו לא יכולים לישון ביחד אבל אלו היו חוקי בית הספר. שעת השינה כבר הגיעה ואסור היה להיות מחוץ למיטות אז נאלצנו להיפרד וללכת כל אחד לחדרו. הוא עם הבנים ואני עם הבנות. אילו רק יכולנו להיות ביחד חשבתי. לפחות לו יש שם את הארי ורון ,אבל לי אין כאן אף אחת שאני מכירה. נשכבתי במיטה וניסיתי להרדם אבל לא הצלחתי. חשבתי על כל היום הארוך שהיה לי היום ועל פרסי שצץ משום מקום. על זה שסיפרתי לו את הסיפור למרות שלא הייתי בטוחה שאני יכולה לספר. ועל זה שאנחנו לא יכולים להיות ביחד עכשיו. חשבתי וחשבתי וחשבתי. ושוב השאלות של אתמול שבו להטריד אותי. למה התכוונה המצנפת? מה מיוחד בהארי? למה אני השונה? מה התכוונו למסור לי בחלום שחלמתי אתמול? המון שאלות , המון מחשבות , המון עיפות ורצון לישון אבל פחות מדי יכולת להרדם. חשבתי ככה שעות על גבי שעות ולא נרדמתי ושוב אותן השאלות למה התכוונה המצנפת? מה מיוחד בהארי? למה אני השונה? מה התכוונו למסור לי בחלום שחלמתי אתמול? אוף ,אוף ,אוף ,אוף ,אוף אוף ואוף.
אני עיפה , אין לי מושג איך אני אצליח לקום בזמן מחר ונראה לי שקודם כל אני צריכה מושג כלשהו בנוגע לאיך בדיוק להרדם. לבסוף התייאשתי והחלטתי שאני פשוט אשכב במיטה ים עיניים עצומות ואניח למחשבות להטריד אותי. גם אם אני לא ארדם לפחות אנוח קצת. ובאמת חשבתי וחשבתי וחשבתי וחשבתי וחשבתי וחשבתי וחשבתי וחשבתי וחשבתי וחשבתי וחשבתי וחשבתי וחשבתי וחשבתי וחשבתי וחשבתי וחשבתי וחשבתי וחשבתי וחשבתי וחשבתי ולבסוף נרדמתי בעזרת האלים. נרדמתי וחלמתי על פרסי מנשק אותי לאור ירח ואחר כך מזמין אותי לעשות ביחד איתו. חלמתי על הארי וסנייפ מתעלל בו שוב . והחלום הזה גרם לי עוד יותר לרצות לדעת מה סנייפ רוצה.
חלום אחד מתוק ואחריו סיוט לילה. מה זה אמור להביע? מה אני אמורה לחשוב? מה כל זה מסמן לי?? מי משחק ככה בחלומות שלי ומה הוא רוצה ממני ? ושוב חזרנו לשאלות . וכמובן ששאלה גוררת שאלה וכך חזרתי על אותן שאלות מאתמול ומהבוקר ומהחלום. שאלות שאלות שאלות. ועם המילה הזו התעוררתי למחרת בבוקר
YOU ARE READING
אנבת' הרמיוני
General Fictionמה קורה כשאנב'ת מגלה שיש בתוכה ישות נוספת קוסמית ושהיא בעצם לא דמות אחת אלא שתיים? ומה קורה כשמתברר הדמות היא הרמיוני?- אנבת' צריכה לנהל חיים כפולים!!. אז אנבת' היא גם הרמיוני ומסתבכת בצרות כפולות.