Οκ κορίτσια! Συνεχίζουμε με Λίνα, ευχαριστώ για τα σχόλια. Καλή ανάγνωση!
Σημείωση 2: Luna στις ιστορίες με λυκάνθρωπους θεωρείται η σύντροφος του Άλφα , ο οποίος είναι αρχηγός της αγέλης. Όταν μια λυκάνθρωπος νιώθει έξαψη, σημαίνει οτι θέλει να ζευγαρώσει για πρώτη φορά .Θα σας χρειαστεί το info στην ιστορίας μας.
...
Δώδεκα μέρες μετά
"Σε παρακαλώ Στέφανε έστω βγάλε την μπλούζα σου σε ικετεύω " περνάω με βιαστικά βήματα απο το δωμάτιο του Στέφανου όταν παγώνω στην θέση μου.
Με γελούν τα αφτιά μου ή μόλις άκουσα την φωνή της Λίνας?
"Στέφανε σε ικετεύω βγάλε την μπλούζα , έχεις πολύ ωραίο κορμί, μην ντρέπεσαι"
Αυτή είναι η φωνή της Λίνας.
Κλείνω τα μάτια μου και ξεφυσάω. Ξέρω οτι σήμερα γίνεται ενήλικη και πρακτικά δεν θα έπρεπε να παρεμβαίνω στην προσωπική της ζωή αλλά..
Ανοίγω την πόρτα με φόρα και μπαίνω στο δωμάτιο του Στέφανου. Βλέπω την Λίνα να προσπαθεί να τον ξεντύσει και ασυναίσθητα γρυλίζω.
"ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΣΤΕΦΑΝΕ ΚΑΝΕΙΣ?"
Ο Στέφανος βλέπω να χλωμιάζει ενώ η άλλη μουσίτσα επιμένει να του βγάλει την μπλούζα.
"Για όνομα Λίνα είμαι και μπροστά , τι σκατά κάνεις? Άφησε την μπλούζα του ήσυχη"
"ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΕΝΤΥΘΕΙ " με κοιτάει η Λίνα μέσα στα νεύρα και μου έρχεται να την πνίξω.
"Εγώ κύριε Μεβεζή της είπα πως δεν θέλω αλλά δεν μπορώ να ξεφύγω, ξέρετε πως είναι η κυρία Λίνα όταν θέλει κάτι"
Μου λέει και διορθώνει τα αναστατωμένα μαλλιά του. Τι σκατά? Παλεύαν?
"Στις ειδικές δυνάμεις ήσουν Στέφανε και η Λίνα είναι δέκα, πως γίνεται να μην μπορείς να ξεφύγεις?"
"Ε..είναι πολύ δυνατή βασικά και.."
"18 είμαι Δημήτρη και ο Στέφανος αρνείται να ντυθεί λύκος για το πάρτυ γενεθλίων μου. Ούτε την στολή μου δεν πρόλαβα ακόμη να βάλω γιατί ο Στέφανος λέει πως θα έρθει στο θεματικό μου πάρτυ με τα κανονικά του ρούχα. ΠΕΣ ΤΟΥ ΝΤΙΜΟΥΚΟ ΝΑ ΝΤΥΘΕΙ ΛΥΚΟΣ"
Η Λίνα σταυρώνει τα χέρια της θυμωμένα μπροστά απο το στήθος της και με κοιτάει λες και πρέπει να πείσω εγώ τον Στέφανο για την μαλακία που σκαρφίστηκε.
YOU ARE READING
To Παιχνίδι Της Λίνας
RomanceΕκείνος νόμιζε οτι τα είχε ζήσει όλα. Μέχρι που την γνώρισε.