Γυρίζω απότομα στο σημείο που μου δείχνει η Λία . Στην αρχή νιώθω τα μάτια μου να τυφλώνονται απο μια αστραφτερή λάμψη, όταν γρήγορα η ματιά μου συνηθίζει στο φως και η λάμψη γίνεται πιο συγκεκριμένη.
Είναι η λάμψη ενός ασημένιου μετάλλου. Είναι ένα όπλο . Και είναι στραμμένο προς το μέρος μου.
Έκανα τόσο άσχημα που μπήκα στο δάσος.
Το όπλο κρατά σφιχτά στο χέρι του ένας άντρας γύρω στα σαράντα. Έχει μια μεγάλη ουλή κάτω απο το μάτι του και μου χαμογελά λοξά . Είναι λες και απολαμβάνει μια μικρή προσωπική στιγμή θριάμβου. Δείχνει ευχαριστημένος απο τον εαυτό του.
"Μην κάνεις καμία ανοησία και κουνηθείς. Θέλω να σε παραδώσω ζωντανή"
Το ύφος του είναι αποφασισμένο, ξέρω πως δεν είναι κάποιο αστείο. Είναι πολύ ψηλός, πολύ γυμνασμένος, κοιτάω πίσω μου ενστικτωδώς, ίσως αν τρέξω να με χάσει.
"Είπα μην κάνεις καμία ανοησία, ξέρεις μπορώ να σε πυροβολήσω απλά στο πόδι, εσύ αποφασίζεις"
"Ποιός ..ποιος είσαι?" προσπαθώ να μην του δείξω πως φοβάμαι.
Προσπαθώ να διατηρήσω την ψυχραιμία μου, σίγουρα έχει γίνει κάποιο λάθος, σίγουρα δεν θέλει να μου κάνει κακό, δεν έχω βλάψει ποτέ κανέναν.
"Αυτό είναι μικρής σημασίας "
Με πλησιάζει και νιώθω την κρύα κάννη του όπλου στην καρδιά μου. Μια στάλα ιδρώτα πέφτει στο μέτωπο μου. Είμαι σε κατάσταση σοκ. Η Λία προσπαθεί να μου μιλήσει, αλλά αδυνατώ να την ακούσω.
"Νομίζω πως κάνεις κάποιο λάθος, δεν σε γνωρίζω"
Χαμογελά ελαφρά .
"Δεσποινίς Λίνα ξεκινήστε να περπατάτε"
Το ύφος του ειρωνικό, με γνωρίζει, θέλει εμένα, θέλει να μου κάνει κακό.
ΚΑΝΕ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΡΑ ΛΙ
Στο νου μου ακούω το γρύλισμα της Λίας. Έχει θυμώσει. Δεν θέλω να κάνω μετάβαση, αν με δει να αλλάζω μπροστά του τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα. Κανείς δεν ξέρει το μυστικό μου εκτός απο τον Τόνυ και τον καθηγητή, δεν ρισκάρω να φανερώσω την φύση της ύπαρξης μου .
ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ ΛΙ ΚΑΝΕ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΡΑ .ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ
"Προχώρα" με σπρώχνει με την κάννη του όπλου και με αναγκάζει να προχωρήσω μπροστά . Περπατάω μηχανικά μέσα στο δάσος. Προσπαθώ να σκεφτώ κάποιο σχέδιο ή κάτι να του πω , αλλά δεν ξέρω ειλικρινά τι να κάνω.
BINABASA MO ANG
To Παιχνίδι Της Λίνας
RomanceΕκείνος νόμιζε οτι τα είχε ζήσει όλα. Μέχρι που την γνώρισε.