Eυχαριστώ για τις ψήφους αλλά ευχαριστώ απέραντα για τα σχόλια ! Μου φτιάχνετε την διάθεση ειλικρινά ρίχνω τόσο γέλιο! Καλή ανάγνωση αγάπες
Εντάξει μπορεί να είναι το ταίρι μου , μπορεί να είμαι ερωτευμένη και να τον αγαπώ όσο τίποτα, αλλά ειλικρινά είμαι τόσο θυμωμένη μαζί του που δεν νομίζω οτι τον συμπαθώ αυτή την στιγμή.
Μα με την Ελίζα? Η τύπισσα πηδιέται αφού τσεκάρει τραπεζικό λογαριασμό , για όνομα όχι και με την Ελίζα!
"ΣΤΕΦΑΝΕ ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΕ ΣΠΙΤΙ ΤΩΡΑ"
Εγώ σήμερα θα κάνω σεξ ο κόσμος να χαλάσει.
"ΛΙΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΓΑΜΩΤΟ!"
Ακούω την αγριοφωνάρα του Δημήτρη στο βάθος του διαδρόμου και επιταχύνω το βήμα μου. Τέλος . Δεν έχω κάτι να του πω άλλο, αφού δεν εννοεί οτι τον θέλω και αφού πηδάει και την Ελίζα , απλά δεν με ενδιαφέρει άλλο. Να πάει να κάνει οτι θέλει , με όσες θέλει.
"ΛΙΝΑ ΕΙΠΑ" με προφταίνει και με αρπάζει απο την τσάντα μου, την τραβάω με φόρα και την τραβάει κι αυτός.
"Τι νομίζεις οτι κάνεις?" του λέω εξαγριωμένα και ειλικρινά θα του κοπανήσω την τσάντα στο κεφάλι.
"Εσύ τι νομίζεις οτι κάνεις? Πιστεύεις οτι θα σε κυνηγάω μέσα στο όμιλο για να σε εμποδίσω να πηδηχτείς με τον Φίλιππο?" μου λέει γρυλίζοντας μέσα απο τα δόντια του και αυτόματα όλοι οι εργαζόμενοι γυρίζουν και μας κοιτάνε.
"ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ? ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΝΩ?" τους φωνάζει αυταρχικά και όλοι σκύβουν το κεφάλι στον υπολογιστή τους.
"Θα κάνω οτι μου γουστάρει Δημήτρη, και αυτό που θέλω είναι να κάνω σεξ . Εσύ το κάνεις συνέχεια πρέπει να είναι ωραίο ας το δοκιμάσω κι εγώ λοιπόν" του απαντάω εκνευρισμένα και του παίρνω μέσα απο τα χέρια μου την τσάντα μου.
"Ήμουν σίγουρος οτι δεν εννοούσες αυτά που μου είπες στο γραφείο, είσαι ένα κακομαθημένο που με το που δεν έκανα αυτό που ήθελες τρέχεις να σε ικανοποιήσει άλλος"
Γιατί είναι τα μάτια του μαύρα?
"Ναι ρε είμαι κακομαθημένη και παίζω μαζί σου, τράβα τώρα στην Ελίζα να μην σε περιμένει, εμείς είμαστε φιλελεύθερο ζευγάρι εξάλλου , δεν κολλάμε σε λεπτομέρειες έτσι?"
Η φλέβα στο μέτωπο του πάλλεται ασταμάτητα καθώς το βλέμμα του γίνεται ακόμη πιο επιθετικό.
"Δεν είμαστε ζευγάρι Λίνα"
Βλάκα και χαζέ και ανόητε.
BẠN ĐANG ĐỌC
To Παιχνίδι Της Λίνας
Lãng mạnΕκείνος νόμιζε οτι τα είχε ζήσει όλα. Μέχρι που την γνώρισε.