To κεφάλαιο είναι όλο αναθεωρημένο. Συγνώμη κατι δεν μου πήγαινε καλά στην προηγούμενη εκδοση.
"Άγγιξε με Λίνα ..το ξέρουμε και οι δυο πως το χρειάζεσαι"
Ανάβω το φωτιστικό δίπλα μου και ανακάθομαι στην θέση μου. Τον βλέπω να με κοιτά με παγερά γκρι μάτια. Δείχνει ανέκφραστος και ακίνητος . Με παρατηρεί χωρίς να δείχνει κάποιο σημείο αναστάτωσης.
Παίζει μαζί μου. Πάντα έπαιζε. Δεν ξέρω ποιός είναι πλέον το παιχνίδι σε αυτή την ιστορία.
Σηκώνομαι πάνω και τον πλησιάζω. Το βλέμμα μου ολισθαίνει στα γεμάτα χείλη του. Αλλά σύντομα κοιτάζω και πάλι τα μάτια του.
Δεν κάνει καμία κίνηση να με αγγίξει πρώτος. Θέλει να πάω εγώ σε εκείνον. Θέλει εγώ να κάνω το βήμα. Όπως πάντα. Αλλά αυτό απλά δεν θα γίνει.
Τον πλησιάζω αργά και νιώθω την ανάσα του να ανεβοκατεβάζει το γυμνό στήθος του γρήγορα.
"Το ξέρω πως ηρεμείς με αυτό τον τρόπο, όταν βλέπεις εφιάλτες..απλά άγγιξε με , ας μην το σκεφτόμαστε πολύ" περνά το χέρι του μέσα απο τα μαλλιά του. Προσπαθεί να διατηρήσει κάποια αυτοκυριαρχία, προσπαθεί να μου μιλήσει ήρεμα.
Αλλά κουράστηκα να το προσπαθεί τόσο. Ήθελα να χάσει τον έλεγχο αλλά αυτό δεν πρόκειται να συμβεί.
Θέλω να ξέρω πως το θέλει κι αυτός. Χωρίς δικαιολογίες. Θέλω να ξέρω πως δεν ήρθε να με παρηγορήσει.
Θέλω να μου πει πως κι αυτός έχει την ανάγκη τον αγγίξω, όσο εγώ εκείνον.
"Εσύ ..εσύ Ντίμη θέλεις να σε αγγίξω?" η φωνή μου βγαίνει μαλακή και αυτόματα τον βλέπω να εκπλήσσεται. Τρίβει τον αυχένα του αμήχανα και κοιτάει κάτω.
"Είπα θέλεις να σε αγγίξω?" τώρα ακούγομαι πιο απαιτητική, θέλω να ακούσω απο εκείνον να παραδέχεται κάτι. Το ρίχνει όλο πάντα σε εμένα. Αυτός δηλαδή τι θέλει απο εμένα? Μου κάνει χάρη? πιέζεται απο αυτό?
"όπως είπα Λίνα..ας μην το κουράζουμε απλά .." δαγκώνει το χείλος του νευρικά και με πλησιάζει. Λίγα χιλιοστά μακριά απο το δικό μου σώμα.
"Απλά άγγιξε τα τατουάζ μου όπως πάντα κάνεις"
Βάζει τα χέρια στις τσέπες χωρίς να χαμηλώσει το βλέμμα του.
"Ήταν παράκληση αυτό Ντίμη? " τον ρωτάω σχεδόν ευγενικά αλλά το αίμα μου βράζει.
"Σταμάτα να ζητάς να σου πω κάτι που δεν θέλω" το ύφος του κοφτό. Με αγγίζει με το ημίγυμνο σώμα του. Μισανοίγει το στόμα και κοιτά τα χέρια μου που μένουν ακίνητα.
YOU ARE READING
To Παιχνίδι Της Λίνας
RomanceΕκείνος νόμιζε οτι τα είχε ζήσει όλα. Μέχρι που την γνώρισε.