Επιχειρώ να τους χωρίσω ενώ κρατάω συγχρόνως το στήθος μου.
"ΘΑ ΣΕ ΤΣΑΚΙΣΩ "
O Δημήτρης γρυλίζει καθώς ο Τζες προσπαθεί να του ξεφύγει , ο Ντίμης τον πιάνει και του καταφέρνει μια μπουνιά στο σαγόνι με αποτέλεσμα να πέσει εντυπωσιακά ο Τζες πίσω πάλι στο νερό.
"ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ!" λέω αναστατωμένα αλλά η αλήθεια είναι πως χαμογελάω σαν την χαζή. Ζω την πιο υπέροχη στιγμή της ζωής μου! Ο Ντιμούκος μου έχει πρασινίσει απο την ζήλια του.
Επίσης το πουκάμισο του έχει ανοίξει και μπορώ να μετρήσω τους κοιλιάκους του..τα ρούχα του έχουν κολλήσει πάνω του και διαγράφεται όλο το κορμί του με πολύ σέξυ τρόπο..ο Ντιμούκος μου είναι το πιο καυτό αγόρι..πεθαίνω να τον χαζεύω..
Ο Τζες με κοιτά φευγαλέα να χαμογελώ και πριν δείξει την απορία στο βλέμμα του μια δεύτερη μπουνιά προσγειώνεται στο στομάχι του. Προσπαθώ να σοβαρευτώ , στην τελική δεν φταίει ο Τζες , εννοείται πως τον προκάλεσα..ίσως πρέπει να πω κάτι για να τον βοηθήσω.
"ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΤΑΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΗΘΕΛΑ"
Αυτόματα ο Δημήτρης κοκαλώνει και γυρνά να με κοιτάξει. Αν η ματιά μπορούσε να δολοφονήσει, θα ήμουν νεκρή.
"ΕΣΥ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΣΟΥ"
Ουπς.
Ο Τζες βρίσκει την ευκαιρία και του προσγειώνει μια μπουνιά στο μάτι του.
"ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΕΣ ΗΛΙΘΙΕ ΤΟ ΗΘΕΛΕ" του ουρλιάζει ο Τζες και βλέπω πως απο το στόμα του τρέχει αίμα. Για λίγο μόνο βλέπω τον Ντίμη αποπροσανατολισμένο. Τρέχω προς το μέρος του, κρατώντας το στήθος μου και με σπρώχνει.
Στο βάθος ακούω ένα δεύτερο παφλασμό νερού. Κοιτάω και βλέπω το αρκουδάκι μου να ασθμαίνει και να κολυμπάει γρήγορα προς εμάς.
"ΤΟΝΥ ΘΑ ΣΚΟΤΩΘΟΥΝΕ" ξεφωνίζω και χοροπηδάω απο την χαρά μου ασυναίσθητα στο νερό.
Θεοί .τι .χαρά. ζω.
Συνεχίζουν ακάθεκτα να παλεύουν, ο Τζες σκίζει το πουκάμισο του Ντίμη κι εκείνος προσπαθεί να του βγάλει το μάτι με το δάχτυλο του.
Αουτς.
"ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΤΩΡΑ"
Ο Τόνυ μπαίνει μπροστά απο τον Τζες σαν ασπίδα και σπρώχνει τον Δημήτρη προς τα πίσω κάθε φορά που ορμάει για να πιάσει τον Τζες.
BINABASA MO ANG
To Παιχνίδι Της Λίνας
RomanceΕκείνος νόμιζε οτι τα είχε ζήσει όλα. Μέχρι που την γνώρισε.