Pobyt u Abbi

12 0 0
                                    

Zabraliśmy się za jedzenie pysznej pizzy, kiedy Abbi przyszedł do głowy pomysł, żeby mnie wkurzyć.

-A zapomniałam ci powiedzieć, że Mirco był u mnie kilka dni temu.-powiedziała to wpychając sobie kawałek pizzy z serem Camember do ust

W tym momencie moja mina zrzedła. Myślałem, że już nigdy nie zobaczę i nie usłyszę o Mircu Olivera.

Spotkałem go wiele, naprawdę wiele lat temu w Kolumbii, kiedy był jeszcze człowiekiem. Był synem zamożnego szlachcica. Ja pracowałem dla taty Mirca jako osobisty lokaj jego syna. Kiedy miał 19 lat zachorował na nieznaną chorobę. Na moje nieszczęście nadwornym medykiem wtedy był Jedediah. Ja upierałem się, żeby Mirco pozostał człowiekiem i zmarł jako człowiek. Ale mój „kochany" brat postanowił przemienić go w wampira. Jak pomyślał tak zrobił. I do tego całą odpowiedzialność za nowo przemienionego Mirca chamsko oddał mnie.Czyli Jedediah po prostu się zmył. No naprawdę brat roku. To był sarkazm z tym bratem roku. Trzeba przecież w trakcie wspominania tych złych chwil trochę pożartować. Po tej akcji, razem z Mirciem mieszkaliśmy kilka lat w Meksyku. Żywiliśmy się zwierzętami. Ale z czasem Mirca coraz bardziej ciągnęło do ludzkiej krwi. Powiedziałem mu wtedy, że to jego decyzja jaką krew chce pić, nie byłem jego stwórcą, więc mógł robić co mu się żywnie podobało. Rozeszliśmy się w pokojowych warunkach. Ale nadal zostaliśmy w kontakcie. Do momentu, kiedy włamał się do mojego mieszkania w Rzymie i zabił moją przyjaciółkę. Teraz żałuje, że powiedziałem kiedyś Abigale o Mircu.

-Czego szukał u ciebie? I skąd on ma twój adres?- zapytałem lekko zdenerwowany. Skoro wie gdzie mieszka Abbi, może przyjść tu w każdej chwili i zaatakować moich przyjaciół. Nie pozwolę na to

-Chciał, żebym zabukowała mu lot i hotel do Cartageny.Nadal nie umie korzystać z współczesnej technologii.

-Aja nadal go nienawidzę.

Po zjedzeniu pizzy wszyscy poszliśmy spać. Abbi oddała swoje łóżko Sarze i Amber, to miłe z jej strony, że pozwoliła spać dziewczynom w swoim pokoju. Za to mi przypadło lepsze miejsce, obok Abbi. Chyba nadal coś do niej czuje. 

Tak wiem, krótki jest ten rozdział, ale brak pomysłu.

Pamiętnik TajemnicWhere stories live. Discover now