Medya: Alperen
Yanlarına gittiğimde gördüğüm şey...
"Oh hadi ama, ciddi olamazsın. Sincap ?"
***
Tito'yu kızlara bırakmak için dahice hazırlanmış planımı açıklamamı isteyenler 1'i tuşlasın, istemeyenler 2'yi- ha bu arada Turkcell'de 2 gb internet pakedi ayda sadece 30 TL ! Ne diyorduk ?
Bu yaratıktan kurtulmanın imkanı yok. Odama gidip kapıyı kitledim, yatağıma uzandım. Sağıma döndüğümde 3 sn boyunca karşımda duran Tito'ya baktım ve çığlık attıp gücümü kullanarak odayı yangın varmışçasına terk ettim. Yağmur ve Sümeyye'nin tasarladığı kostümleri giydim ve gece devriyesi için hazırlanmaya başladım.
Aslında normalde Sümeyye'yle çıkarız devriyelere ama canım kardeşim mışıl mışıl uyuyordur şimdi. Şaka şaka.
"Kalk lan devriyeye çıkcaz"
Hayır öyle bişey yapmadım ewqwqewq
Tito'yu üzerine saldım ve ne kadar eğleneceğimi düşünüp içimden şeytani kahkahalar patlattım.
Ama Sümeyye'nin yatağının üzerinde oturmuş ellerini çenesine koymuş beni izliyor. Kaş göz hareketleriyle denedim ama olmadı. En sonunda "Onuuğğğğ uyandığğğğğrrrr ! " diye fısıldadım ellerimi havada sallarken. Beni taklid etmeye başladı. Pes ettim ve gece devriyesini boşverip uyuyan Yağmur'un yanına gittim.
Hazır uyuyor ve beni duyamıyorken:
"Yağmur, sana itiraf etmem gereken birşey var."
DAN DAN DAN DAAAAAN BEKLEDİĞİMİZ AN GELDİ Mİ YOKSA ?
"Frambuazlı pastanın son dilimini ben yedim."
Birden yataktan fırlayıp yakama yapıştı.
"Ne dedin sen ?!?!!?bir bir111"
"Sen uyumuyor muydun be ?"
Yüzümüze bir flash patladı ve Snapchat'teki maskot halay çekmeye başladı.
Sümeyye'nin Ağızından
Yağmur bana döndü:
"N'apıyorsun sen be, kör oldum! Neyse. Nerede kalmıştık ?" Burak'a döndü, yakasından sarstı ve devam etti: "Sen nasıl benim son pasta dilimimi yersin 1?1?11birbirbir1?1!!"
"Ya söz sana 2 pasta alacağım." dedi Burak.
"İŞTE BENİ SUÇLUYORDUN N'OLDU HA N'OLDU BİRRRRRR!!!!1RRRR!RRRR!!!!1111!!1BİR" diyerek araya girdim.
Biz burada Fetih 1453'ün coverını yaparken Tito gülmekten yerlerdeydi. Ve ona bakışımız bi' vampirin kurtadama baktığı gibiydi.
Yaklaşık 3 sn. sonra Burak'ın durdruğu yere baktık... Baktık... Baktık... Sonra Yağmur'la birbirimize baktık... Baktık... Baktık...
Aynanda "Burağğğğğğkkk!!!11bir1" diye bağırdık. Yaklaşık 1 dakika sonra kapı çaldı. Kapıyı açtığımızda karşımızda 2 pasta kutusu duruyordu. Almak için elimi uzattığım an Yağmur kolumdan çekti ve şöyle dedi: "BENİİİİİİİİM"
***
Uyanır uyanmaz "Allah pazartesinin evine ateşler salsın1birbirbir!!!!11111111!" diye haykırmamla yastıktan zar zor kaldırdığım kafamı bir cismin çarpmasıyla yastıkta buldum. Kafama gelen cismi ve kaynağını araştırmaya başlamadan önce kaynak bana yaratıcı küfürler savurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kendi Kahramanlarımız
Ficção CientíficaKüçüklüğünüzden beri size "Uzaylı diye birşey yoktur, onlar hikaye." dendi. Gerçek olmadıklarına inandılar, bize kurgu dediler. Ama ya öyle değilse? Ya birgün gerçekten onlarla tanışma şansınız olursa? Korkup kaçabileceğiniz zamanlar olacak. Ama eğe...