Здрасти, хора. Обещах да Ви кажа няколко неща за себе си, та ето и тази глава. Ще отговоря на 10 въпроса свързани с мен и на още 5 свързани с к-поп. Почваме...
1. Как се казваш?
Пламена. И ударението е на първото "а" (постоянно ми бъркат името, ама се свиква де).2. Кога си родена?
05.04.2006г. Това ме прави зодия овен, между другото.3. Каква е любимата ти храна?
Баницаааа!!!!!!!!4. Какво обичаш да правиш през свободното си време?
Да слушам музика, да излизам навън с приятели.5. Какво е твоето хоби?
Танци ( и да, различно е от предния въпрос).6. Коя е любимата ти книга?
Поредицата "Пърси Джаксън и Боговете на Олимп".7. Кой е любимият ти филм?
"Капан за родители" и още няколко, които гледам по 100 пъти.8. Кое място искаш да посетиш най-много?
Много са, ама Корея де.9. Имаш ли си гадже?
Не.10. Едно твое лошо качество:
Много съм притеснителна и страхлива и много ми пука за чуждото мнение.Така продължаваме с тази за к-попа. Той си иска отделни въпроси, щото е много важен.
1. Най - любимите ти момчешки групи и баясите ти от там?
1)BTS - Tae!<3
2)Stray kids - I.N.2. Най - любимите ти момичешки групи и баясите ти от там?
1)Twice - Nayeon
2)Blackpink - Rose3. Любими песни?
Blood, Sweat and Tears - BTS
Boy with luv - BTS
I need you - BTS
Scenery - Taehyung
Forever Young - Blackpink
Kill This Love - BlackPink
Get cool - Stray kids
My pace - Stray kids
Dance the night away - Twice
Red Flavor - Red Velvet
Офф ако продължа мога да пиша и до утре.4. Как започна да слушаш к-поп?
Ами, отидох на училище и имаше три запалени армита и ме запалила по BTS и после едно от тях ме запали и по други к-поп групи.5. Кой е най - любимия ти баяс и какво ще кажеш за него? Таето ми!!!!!!
Че той е най-сладичкото и готино момче на Земята. Има най - сладката усмивка и най - хубавия глас и той е моето сладко бебенце и че е най - красивия и че е НЕВЕРОЯТЕН!!!!!!!!!!!!<3Въпросите свършиха! Сега искам да тагна двама човека да отговорят на тези въпроси в своите книги.
user1579097
lovebg17
Това е засега. Аньонг!!!!
YOU ARE READING
The Way To My Dream | Пътят Към Моята Мечта
Teen FictionТова е книга за момиче което се чувства отхвърлена от останалите. След това, обаче едно неочаквано пътуване ще промени живота и напълно...