Аз съм Поли. На осемнадесет години съм и живея в София. Уча в езикова гимназия в паралелка с Корейски и Ангийски език и се справям добре с езиците. Но имам и проблеми. От както съм в този клас всички ме мразят и аз съм сама. Всичко това се случва, заради музиката, която слушам...к-поп. Да, може би се чудите защо това ми пречи. Всички в класа ми слушат поп-фолк и затова аз съм някак различна , а другите не приемат различните. Щом кандидатствах, смятах, че повечето хора ще са к-попъри и ще се разбираме чудесно, но нещата не са такива.
Най - любимата ми група е BTS.Още от дванайсет годишна ги следя - от самото начало. Баясът ми е Тае.Просто го погледнете...😍Постоянно някой ми натяква, че те са тъпи, изроди и т.н. Те говорят така за ВСИЧКИ корейци, което е много гадно. Просто няма какво да направя. Освен това другите се опитват да ме контролират и да ми казват, да не говоря и правя неща, които са свързани с тях. Просто ми писна да правят това. Не се карам често с хората, но понякога ми просто не издържам.
Най - голямата ми мечта е да отида в Корея. Не ми пречи кога, къде и за колко време - просто искам да я видя. Но това за сега са само мечти. Искрено желая да видя всички мембъри от любимите си групи...BTS,Twice,BLACKPINK,TXT и т.н.
Ако видя Тае - може и да припадна. Това ще е, като на сън. Един несбъднат, засега сън, който бих искала да е реалност. Може би щом се срещна с Ви, ще му подаря много неща на Gucci (естествено)!!! Сигурна съм, че той много ще се зарадва.
Но това са само мечти. Нека се върнем в самотната ми реалност. Най - добрият ми приятел, може би са слушалките. Когато няма какво да правя и с кого да си говоря, винаги слушам музика. Така някак не се чувствам толкова зле, което е хубаво. Не мога да живея без музиката. Без нея, аз няма да съществувам. Стоя сама на чина си и просто се наслаждавам на песента.
Така минаваха дните ми. Исках нещо да се промени - исках го толкпва силно. Докато един ден, нещо се случи. В класа дойде ново момиче...Това е първата ми истинска глава. Пишете ми дали Ви е харесала - вашето мнение и забележки. Аньонг!!!😀😊
KAMU SEDANG MEMBACA
The Way To My Dream | Пътят Към Моята Мечта
Fiksi RemajaТова е книга за момиче което се чувства отхвърлена от останалите. След това, обаче едно неочаквано пътуване ще промени живота и напълно...