După ce baietii și-au luat premiul am mers către mall...Acolo ne-am întâlnit cu Olivia... ( Va era dor de ea? :)))
Și ghiciți ce făcea...Schimb de saliva cu Max ( el este bătăușul liceului ) Asa arată:( App despre el e vorba in anunț )
Și a început Olivia sa strige ca descreierata...
Olivia: Ea este cea care ma bătut! Și aia e gasca ei afurisita! Batei!
Max: Ma ocup eu de ei!
Și am luat-o la fuga ca acceleratul prin mall...Pana când ne-am despărțit și eu aveam un pistol mic la mine ascuns in pantaloni ( nu va gândiți la prostii )M-am dus in parcare subterana a molului și el a venit după mine...L-am așteptat și după m-am dus pe la spatele lui și i-am dat un pumn de toată Frumusețea și câteva suturi in **** și l-am amenințat cu pistolul...
Eu: Dacă te mai apropii de mine sau de gasca mea o sa o pățești și tu și familia ta!!! Ai inteles?!!
Max: De unde ai...
Eu: Sa inteles?!!!
Max: Da...
După plec la prieteni mei și după 10 minute vad cum Max ii spune Oliviei...
Max: Esti nebuna?! Tu sti cu cine te-ai pus?! Cu mine nu mai stai de acum! Ai inteles?!
Olivia: Ce ți-a spus c**va aia?! O sa vadă ea cu cine sa pus! O sa o omor!
Max: Eu cred ca ea va fi prima care o sa te omoare...Ai mare grija ce faci...Eu plec...Pa!
Olivia: Stai! Unde pleci?!
Atunici Olivia ma vede și vine la mine...Îmi da o palma și in a doua secunda ii trag o mama de bătaie...Si după ce am terminat am plecat la cumpărături...Am luat aproape toate magazinele la rând și am ieșit cu câte 5-6 pungi pline din fiecare...
Nick: Plecam odată?!!
Mia: Ai spus ceva!
Nick: Nu...
Mia: Asa ma gândeam și eu.
După 4-5 ore de stat in mall am plecat grăbite spre casa deoarece am primit mesaj de la Victor ( un baiat de la magie ) ca am fost atacați de Mafia Roșie...
Când am ajuns acasa m-am imbracat asa:
CITEȘTI
BAD GIRL-UL LICEULUI
Teen FictionIn aceasta poveste este vorba de bad girl-ul și bad boy-ul liceului care nu se suporta de nici un fel...Pana cand ei doi au trebuit sa lucreze impreuna pentru Mafia Scorpion, acolo ei trebuiau sa se de-a drept iubiti...App bad boy-ul liceului era și...