Lângă Betty era și Dominik cu Rebecca...
Betty: Ei sunt ajutoarele mele și cei mai buni din mafie..
Arată spre cei doi frați...
Rebecca: Numele meu este Rebecca și sa nu cumva sa încercați sa va da-ți la mine ca va rup oasele din voi și iubitul meu este aici...
Se referea la Cristian, dar el nu ii Răspunde și se da drept alt cineva...
Dominik: Eu sunt Dominik...Nu am iubita deci...Înțelegeți voi...
Betty: Acum începem cu încălzirea...După ne alegem armele din sala de armament de la etajul unu și încercam sa tragem la ținta o sa va arate prima data Rebecca și Dominik...După aveți pauza de 10 minute...O sa ne întâlnim in sala de împachetare...Ați inteles!
Toți: Da! Am inteles!• După o ora •
Am terminat...Avem pauza de 10 minute...M-am gândit ca sa ma plimb prin clădire sa descopăr lucruri care ar putea sa ne ajute la plan...Am intrat intr-o camera mica și întunecoasă...Sa auzit usa in spatele meu trantindu-se...Și o mana grea ma prinde de mana...
Cristian: De ce ai plecat fără mine??
Eu: De mere.
Cristian: Alt raspuns n-ai?
Eu: Ca sa se întrebe prostii ca tine! De aia!
Cristian: Răspunsul asta chiar este bun...
Eu: Deci recunoști ca esti prost!
Cristian: Da...Dar cred ca ar trebui sa taci ca sa nu te audă cineva...Nu crezi?
Eu: Ma-ta.
Cristian își deschide lumina de la telefon și începe sa caute...Găsisem niște contracte și niște poze...Cristian a găsit un leptop pe care la luat...Ne-am furișat fără sa nu ne vadă cineva și le-am băgat in ghiozdane...După am mers in sala de armament...Am stat acolo ceva timp și după am tras și eu și Cristian cu pistoalele...
Betty: Ce ținta buna aveți! Ați lucrat cu armele? Sau ați mai fost intr-o mafie pana acum?
Eu&Cristian: Nu! Niciodată!
Betty: A...Ok...
După ce am terminat am mers la biroul lui tata...A trebuit sa îl iau și pe Cristian cu mine ca nu a avut cu ce sa meargă pana in oraș...Biroul lui tata era fix in centrul orașului...Am parcat mașina și am mers la el...Am bătut la usa biroului...
Tata: Intra!
Am intrat și am aruncat ghiozdanele pe biroul lui...
Eu: Am găsit un leptop și niște acte...
Tata: Ce treaba buna ați făcut din prima zi! Andrei!!! Vino putin!!
Andrei este băiatul care se ocupa cu calculatoarele...Stie sa spargă conturi...
Andrei: Da, sefu'?
Tata: Ia tu, te rog ,leptopul acesta și ocupate de el!
Andrei: Desigur!
Ia leptopul și pleacă in alta camera...
Eu: Tata, eu plec trebuie sa merg cu fetele in mall! Te pwp! Ceaw!
Tata: Pa, ai grija ce faci!
Eu: O sa am!
Cristian: Și eu trebuie sa plec ma întâlnesc cu iubita! Pa!
Tata: Pa!
Am mers acasa și m-am schimbat in astea:Și am plecat cu Angela și Mia la casa Alesiei...Înainte sa intram am vazut ca a intrat, înaintea noastră, Kim cu Rebecca...Cel mai sigur se dusese la Jessica...Am ciocănit la usa și ne-a deschis Rebecca...Ne-a lăsat sa intram in casa...In sufragerie mai erau persoane...Era un grup...
CITEȘTI
BAD GIRL-UL LICEULUI
Teen FictionIn aceasta poveste este vorba de bad girl-ul și bad boy-ul liceului care nu se suporta de nici un fel...Pana cand ei doi au trebuit sa lucreze impreuna pentru Mafia Scorpion, acolo ei trebuiau sa se de-a drept iubiti...App bad boy-ul liceului era și...