Am băut câteva pahare de whisky și am plecat pe ringul de dans... M-am urcat pe o masa cu Alesia și am început sa dansam...In partea opusa era Kim cu Rebecca care au început sa danseze pe mese ca noi...După 10 minute 50% din fete eram pe mese, 40% din fete și baieti erau beți, drogati și aproape se... Iar 10% nu consumase alcool...Cum ar fi Antonia, Cristian, Rich și Angela...Am mers la bar cu Mai și am băut o sticla de whisky amandoua...Vedeam dublu, triplu și eram super amețită...
• Povestește Cristian •
Am vazut cum Emma era beata manga și un baiat se aproprie de ea...Am stat toată noaptea cu ochii pe ea ca sa nu i se întâmple ceva...Da, stiu ne-am despărțit, dar eu tot țin la ea...Și nu sunt impreuna cu Rebecca vreau doar sa o fac geloasa pe Emma...Băiatul acela a luat-o și o duce afara...Fug după el și când sunt lângă el ii trag doi pumni in mecla lui de mixer...
Eu: Ce crezi ca faci?!
El: Iau o curva de la petrecere... Probleme?!
Eu: Pe cine faci tu curva!!!!!
El: Pe ma-ta!
O lasă pe Emma jos și începem sa ne batem...Vine Luca și o duce in mașina pe Emma, Nicolas vine și ma ajuta...Îl punem la pământ...Avea buza Sparta și ochiul drept era vânat...Nick era beat ca sora lui și Mia, Alesia, Jesicca, Sebastian erau la fel ca ei...I-am dus pe toți acasa și i-am pus pe fiecare in camera lui...Voiam sa dorm cu Emma, dar cred ca o sa fac mai rau...• Povestește Emma •
Era ora 7:10 și îmi suna alarma aia nenorocita...M-am trezit cu o durere insuportabila de cap și ma dureau toate oasele in mine...Nu îmi mai aminteam nimic din ce am făcut aseară...M-am dus la baie și mi-am făcut rutina...După ma imbrac asa:Și ma duc sa mananc...In bucatarie era Cristian și Nick fără tricou amândoi...
Cristian: Neața!
Nu ii răspund...
Nick: Neața, sis!
Eu: Neața, bro!
Cristian: Lui de ce ii raspunzi și mie nu?!
Tac...
Cristian: Nu mai știi ce sa intamplat aseară, nu?!
Tac...
Cristian: Nu mai ți minte când mai sărutat și mi-ai spus ca eu sunt viața ta și ca îți este dor de mine...
Eu: Ce?!!!! Eu nu am făcut asta!!! Eram beata!!!
Cristian: Ai vorbit! Yeyyyyyyy!
Eu: Ce?! Mai mințit?!
El afirma din cap...Ii tron laptele pe care îl mânca in cap...
Eu: Când te schimbi sa nu uiti de tricou! Nu pot mânca când te vad!
Cristian: 🖕🏻
Nick: Sora, scuze nu știam ca te deranjează...
Eu: Nu, tu stai asa, dar el nu!
Nick: 😂 Ai auzit bro...Fugi și spălate și schimbate...
Cristian: Sa va fu** Satana!!!!
Eu: Pit sa te dau afara din casa! Este casa mea ai uitat!
Nick: Și a mea!
Eu: Tu taci!!
După ce am mâncat era deja ora 8:00 și trebuia sa merg la mafie...Pentru planul Ala stupid...I-am luat mașina lu Mia... Asta este:Și am plecat...In 25 de minute eram acolo și am mers in biroul lui tata...
Eu: Buna, tati!
Tata: Buna, scumpo! Unde este Cristian?! Nu a venit cu tine?!
Eu: Nu!
Imediat a venit și Cristian...
Tata: Ok... Vai sa va spun planul... Voi doi o sa intrați in mafia Scorpion...O sa va dați drept iubiți dacă se întâmpla ceva va acoperiți unul pe celălalt...Trebuie sa intrați in baza lor de date și sa ne faceti accesul...Vedeți unde țin ei armamentul și unde depozitează drogurile...Ați inteles?!
Cristian: Da!
Eu: Nu!
Tata: Ce nu ai inteles?!
Eu: De ce trebuie sa fie Cristian și nu alt baiat?!
Tata oftează și îmi spune ce este chipeș și ca bla, bla, bla...In gândul meu: ,, Pe draq...Fix el... ,,
M-am dus in sala de armament și m-am uitat putin pe acolo...Și sala mea preferata la care am doar eu și cu Nick accesul...
După am mers acasa...Acolo era Rebecca, Kim, Max și Dominik
CITEȘTI
BAD GIRL-UL LICEULUI
Teen FictionIn aceasta poveste este vorba de bad girl-ul și bad boy-ul liceului care nu se suporta de nici un fel...Pana cand ei doi au trebuit sa lucreze impreuna pentru Mafia Scorpion, acolo ei trebuiau sa se de-a drept iubiti...App bad boy-ul liceului era și...