Veștile...

2.2K 61 11
                                    

Când a ieșit doctorul ne-a spus ca putem intra sa o vizitam...Dar mai întâi trebuie sa ne îmbrăcăm in niște saci ceva de genul...După ce ne-am imbracat Mia, Angela și Alesia mi-au spus ca ele vor sa intre doar ele in salon și abureli de-a lor...Le-am lăsat ca na sunt prietene și nu ma pot bagă...Între timp au venit și baietii...Am așteptat pe hol pana când au ieșit fetele...

• Povestește Emma •
Stau pe un pat alb...Pereții sunt albi...Totul este alb...Ma uit in jur și vad niște aparate care scot un sunet ciudat...După intra 3 oameni îmbrăcați in alb...Eram la spital...
Doctorul: Te-ai trezit...Nu îți mai dădeam șanse la viața...Vezi ca prietenii tai sunt pe hol și plâng, mai ales un baiat...
Și a început sa povestească...Și nu se mai oprea...Au trecut 15 minute și după a terminat și mia spus ca acum pot sa primesc vizitatori...După ce a plecat au venit fetele...
Alesia: Te-ai trezit!
Mia: Dacă mureai jur ca la înmormântare îți puneam manele și după ma aruncam după muntele Everest...
Angela: Nu crezi ca, cam exagerezi? Acuma sa trezit...Mai ușor:)))
Mia: Scuze...
Eu: Nu e nimic...Auziți cine e băiatul care a stat aici pana m-am trezit? Max...Este un dulce...
Alesia: A...Nu este el...
Mia: De fapt...Max are iubita...
Eu: Stiam...O vorbiți acum cu ea:)))
Angela: Are alta iubita, o cheama Francesca...
Eu: Ce? Și cine era băiatul care a stat aici pana m-am trezit? Nick, Rich, Nicolas, Luca, Sebastian??
Mia: Ai uitat unul...
Eu: Cri...Cristian?
Alesia: El a aflat și de iubita lui Max...Și el a plans ca nu te mai trezeai...
Angela: El nu a mâncat nimic pana când doctorul nu a spus ca ai o șansa la viața...
Mia: El te iubeste...
Eu: Nu pot sa cred...Unde este acum? A mâncat ceva? Mai plange? Spuneți-i sa vina!
Nu pot sa cred ca Dușmanul meu a plans pentru mine și nici nu a mâncat...Nu am cuvinte...Trebuie sa îmi cer scuze...

După ce fetele au ieșit a venit repede Cristian...Se vedea ca a plans și ca nu a mâncat nimic de ceva timp...Când a intrat in salon a sărit direct in brațele mele...

Cristian: Am crezut ca nu te mai trezești...Data viitoare vin cu tine și nu o sa te mai las singura niciodată! Și nu îmi pasa de consecințe!
Eu: Scuze ca m-am comportat urat cu tine...Trebuia sa am incredere in tine și cuvintele tale, dar nu am avut...Te rog Iartă-mă...
Cristian: Nu fii naiva...Tu sa ma ierți...Am fost...
Eu: Cea mai dulce persoana din întreaga lume...
Cristian: ???
Eu: Am aflat de Max și ca am câștigat lupta...
Cristian: Nu te supara...Nu ai de ce sa fii suparata pe un bou...Ca altfel nu îl mai pot face...Nu înțeleg de ce te-a înșelat...Esti unicată...Nu stie sa prețuiască...
Eu: Dar cunosc o persoana care stie cel mai bine...
Cristian: Care? Îl bat dacă te Înșeală! Sau se ia de tine sau îți face ceva rau!
Eu: Bine ca știi...
Cristian: Ce vrei sa spui prin asta?
Eu: Deșteptule tu esti ala!
Cristian: A...
Eu: Vreau sa te întreb ceva...
Cristian: Intreaba-ma!

BAD GIRL-UL LICEULUIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum