A doua zi am mers la mare...Era fantastic...Marea avea o culoare de neuitat...Asa arata...
Ne-am cățărat pe stancu si săream...
După ce am facut baie am mers pe străduțele Greciei si am mâncat la un restaurant...A fost excelentaancarea...Cat timp neam plimbat am mers si la niste magazine...Eu, Angela, Mia si Alesia ne mai luat niste costume de baie, farduri, accesorii, haine...Iar băieții și-au luat si ei niste lucruri, dar nu am fost foarte atente la ei...Cristian, Luca, Nicolas si Nick ne-au facut cadouri mie, Alesiei, Miei si Angelei...Cristian mi-a luat o pereche de ochelari de soare si o ciocolată, Luca ia luat Alesiei un lanț cu inițialele lor si un parfum, Nicolas ia luat Miei un buchet de flori si o brățară, iar Nick ia luat Angelei o pereche de cercei si un breloc de pus la chei...
La apus am mers cu barca pe un lac...Eu am stat in spate cu Cristian...Cat ne-am plimbat am stat cu capul pe el si era sa adorm acolo...
Seara s-a organizat o petrecere la hotelul unde eram cazați...A fost multa lume acolo...Si ne-am intalnit cu oameni din Coreea, China, America, Franța, Italia, Germania si Spania...Erau foarte multi oameni diferiți...
Ne-am distrat la petrecere...Au avut si artificii, sampanie si tort...ACEASTA petrecere a fost organizată deoarece hotelul împlinea 5 ani de la construire...
Am mers in camere cam pe la 4 dimineata si daca nu ma înșel era 5...Nu mai stiu...
A doua zi am dormit pana la 1...După am mers sa mâncăm...Si am mers într-o piață...Am mai cumpărat niste lucruri...Si dupa nea prins ploaia fix cand voiam să plecăm...
Am ajuns la hotel uzi leoarca...
După ce neam uscat am băgat un film pe netflix la televizorul din camera lui Sebastian si Rich...Am stat toti si am mâncat cipsuri, pop corn, ciocolată si am băut Cola...
Ziua a trecut repede si nu prea am avut ce face...Am mai stat pe telefoane...Angela si cu Alesia au dat comanda de mâncare de la un restaurant chinezesc...
Sebastian, Nicolas si Luca se jucau Fornite si nu mai stiu ce...Nick, Rich si Cristian au comandat 2 pizza si niste meniuri cu sandwich-uri...
După ce am mâncat neam dus fiecare in camera lui...Nu a fost asa de făină ziua asta, dar a fost plăcută...Si nu am sa regret nimic din ce sa intamplat azi!
CITEȘTI
BAD GIRL-UL LICEULUI
Teen FictionIn aceasta poveste este vorba de bad girl-ul și bad boy-ul liceului care nu se suporta de nici un fel...Pana cand ei doi au trebuit sa lucreze impreuna pentru Mafia Scorpion, acolo ei trebuiau sa se de-a drept iubiti...App bad boy-ul liceului era și...