Vorbeau...despre...Un fel de misiune pentru Mafia Scorpion...Ceva in genul asta...
Cristian: Nu cred ca vrea...Ma evita de când am venit aici...
Tata: Trebuie sa o facă!
Eu: Ce trebuie sa facă? Cine?
Tata: Tu...Trebuie ca tu și Cristian sa...Faceti o misiune... Adică sa va dați de partea Scorpionilor...
Eu: Ce?!?
Cristian: Știam ca nu o sa accepți...
Tata: Mai precis de ce va-ți certat?!
Eu: Nu e treaba ta, tata!
Cristian: E geloasa!
Eu: Eu, nicioadata! Tu esti un prost cu diploma! Ți-a mai spus cineva?!
Cristian: Da, tu acuma!!!
Tata: Gata! Nu va mai certați ca doi copii mici! Sâmbătă la ora 8:30 la mafie! Adică la fostul sediu de droguri!
Cristian&Eu: Ok!
Am plecat in camera mea când vad ca am 2 apeluri de la Alesia. O sun sa vad ce vrea...
C. T.
Eu: Alo?!
Ale: Alo, Emma! Ce faci?!
Eu: Bine...
Ale: Te-am sunat sa te întreb dacă Vi la petrecerea lui Dominik!!
Eu: A...Da!
Ale: Ne vedem la 22:00 la tine acasa, Ok?!
Eu: Ok!
C. T. Î.In săptămâna asta de când am cunoscut-o pe Alesia nu mai sunt o tocilara, era sa o bat pe Rebecca intr-o zi, suntem toate 4 in echipa de majorete ( adică eu, Ale, Mia și Angela )
și acum sunt Bad girl cu Alesia...I-am spus de Mia și Angela deoarece și ea mia spus ca lucrează pentru Mafia Dragon și noi Șerpii ne înțelegem bine cu Dragonii și lucram in echipa...Nu i-am spus de baieti...Este destul cât stie...Este ora 19:45 și eu nu stiu cu ce sa ma imbrac și ce mașina sa îmi iau ( stiu ca am doar 17 ani, dar am permis fals )
Am intrat sa îmi fac un dus fierbinte...Când am ieșit din baie era ora 20:5 și mai trebuia sa ma usuc la par, sa ma marchez, sa îmi ondulez parul, sa ma imbrac... M-am dus pana la Mia in camera sa ii cersesc ondulatorul și când am ieșit pe hol m-am întâlnit cu Nik...
Nik: Hey, surioara!
Eu: Sall, bro!
Nik: Unde pleci?!
Eu: La petrecerea lui Dominik...De ce?
Nik: Și noi mergem! Sărbătorim pentru intrarea in echipa de baschet! Pentru asta e petrecerea! Tu cu cine mergi?!
Eu: Alesia, Mia cred și Angela...Sau ea vine cu tine?
Nik: Da, Angela vine cu mine...Sper ca nu te deranjează?
Eu: Nu, normal ca nu! Eu ma duc la Mia! Bey!
Nik: Ne vedem la petrecere! Bey!
Am mers la Mia și am cerut ondulatorul...Am vazut ca nici ea nu știa cu ce sa se îmbrace...Pe la 21:45 eram gata și m-am dus la fete sa vad cum s-au imbracat...
Mia👇👇👇
Angela👇👇👇Ele sau imbracat aproape la fel...
Eu👇👇👇
După iesim din casa...Am văzut-o pe Alesia era imbracata asa👇👇👇
Am mers cu mașina mea👇👇👇
Am plecat spre petrecere...După 15 minute ajungem la destinație...Parchez mașina cu un drift perfect și intram in casa lui Dominik...De cum ai intrat poti simți mirosul de tutun și alcool...Am văzut-o pe Rebecca și Kim pe ringul de dans...Rebecca era imbracata asa👇👇👇
Iar Kim👇👇👇
Eu, Alesia și Mia ne-am îndreptat direct spre bar... Ne-am uitat la toți in parte pana când am observat ceva ce mia atras atenția...Cristian... Dansa cu Rebecca și o săruta...Acum e timpul sa ma răzbun...😈... Nu are rost sa îmi dau lacrimile pentru un imbecil, mai sunt mulți baietii pe lumea asta...Nu e sfârșitul lumii...Acum a început distracția...
CITEȘTI
BAD GIRL-UL LICEULUI
Teen FictionIn aceasta poveste este vorba de bad girl-ul și bad boy-ul liceului care nu se suporta de nici un fel...Pana cand ei doi au trebuit sa lucreze impreuna pentru Mafia Scorpion, acolo ei trebuiau sa se de-a drept iubiti...App bad boy-ul liceului era și...