Am observat ca mai era o persoana cu ei care purta o coroana din trandafiri pe cap...Era o fata...Semăna cu cea din poza...Oare este sora Rebecai? Nu stiu...La un moment dat fata dispărea...Zici ca era o fantoma...Dispărea ușor, usor...După ce a dispărut complet Milla ne-a observat...
Milla: Ca caută ele aici?!!!!!
Dominik: Cine?!
Eu: 3,2,1 fugiți!!!!!!
Am fugit cât de repede am putut in camera Alesiei și am blocat usa camerei...Voiam sa sărim pe geam...
Alesia: Ce faci?
Mia: O sa sărim pe geam!
Angela: O sa ne rănim! Și nu vreau sa ma lovesc sau sa îmi rup un picior sau o mana...
Alesia: Veniți...
Alesia se duce in fata oglinzii pe care o are așezată pe peretele din fata dressingului și a dat-o la o parte...După oglinda era o ușița mica albă...
Alesia: Emma, deschide geamul!
Eu: De ce?
Alesia o sa vezi după...
Am mers și am deschis geamul...Nu stiu ce a vrut sa facă...Dar a trebuit sa o ascult...Ea știa mai bine...Alesia a luat niște perne și paturi, mancare și niște haine...
Alesia: Angela, deblochează ușa...O sa intram aici încet fără sa ne audă cineva...
Mia: Ok!
Am intrat după Mia...După noi a intrat Angela și la sfârșit Alesia...A așezat oglinda la loc și a încuiat ușița...Era bezna in camera pana când Alesia a aprins lumina...Era o camera foarte mica, dar spațioasă...
Alesia: Aici o sa dormim...Nu va faceti griji usa are amprenta și doar eu o put deschide...
Angela: WOW!!!!
Mia: Ok...
Alesia: In colțul ascesta mai este o usa care da afara...Dimineata o sa iesim pe acolo...
Eu: Ce o sa facem cu ei? Dacă o sa ne prindă? Îmi este frica...
Alesia: Nu ai de ce o sa fim alături de tine...
Am stat noi ce am stat și au început sa se audă bătăi in ușița...
Eu: Alesia, trezește-te! Trebuie sa plecam! Stiu unde suntem!
Alesia: O sa mergem la voi acasa...Pot sa vin sa stau la voi??
Mia: Normal, nu te lăsam aici!
Angela: Eu zic sa ne luam talpasita...
Eu: Ok! Haida acasa la noi!
Mia&Alesia: Yeyyyy!
Era ora 2:45 și noi eram pe drum...Ceva normal sa vezi niște fete in pijamale noaptea pe strada...Când am ajuns acasa am observat ca baietii nu dormeau...
Nicolas&Luca: Nu, nu te duce!
Rich&Nick: S-a dus!
Cristian: Cât de bătut in cap poti sa fi ca sa te duci acolo???!!!
Mia: Bat pariu ca și tu te-ai duce acolo...
Cristian: Ai dreptate...Stai ce? De unde ați apărut?
Luca: Parca erați la Alesia...
Angela: E o poveste lunga...
Rich: Alesia este cu voi?
Alesia: Da! Sunt cu ele!
Nicolas: Mia, ai pățit ceva??? Esti Ok?!!! Va făcut cineva ceva???
Mia: Sunt Ok, sa zicem ca sa intamplat ceva și era sa ne facă cineva ceva...
După ce le-am povestit totul băieților, bine după ce au terminat filmul...Ne-am dus sa dormim...Am adormit ca un buștean...
CITEȘTI
BAD GIRL-UL LICEULUI
Teen FictionIn aceasta poveste este vorba de bad girl-ul și bad boy-ul liceului care nu se suporta de nici un fel...Pana cand ei doi au trebuit sa lucreze impreuna pentru Mafia Scorpion, acolo ei trebuiau sa se de-a drept iubiti...App bad boy-ul liceului era și...