• Povestește Mia •
Maine este ziua cea mare...Suntem toți pe canapea și ne uitam la televizor când apare o reclama cu un unicorn roz gigantic...Sebastian: Stiu ce sa ii iau! Bum! Un unicorn roz! Yey!
Luca: Ai înnebunit o sa ți-l arunce in cap.
Rich: Emmei nu ii place culoarea roz!
Sebastian: Punem un pariu!
Nick: Da! Dacă o sa ii placa unicornul îți dam fiecare 100 de dolari! Dacă nu o sa ii placa ne dai tu la fiecare câte 100 de dolari! Acceptați?
Luca&Rich: Desigur!
Sebastian: Sa făcut!
Eu: Ce idei tâmpite mai aveți și voi baietii!
Angela: Baietii ăștia cum ții crești asa ii ai!
Alesia: Au înnebunit de tot!
Eu: Nicolas tu ce părere ai?!
Nicolas: A...Ca e târziu și trebuie sa plecam la cumpărături ca dacă ați uitat maine e majoratul Emmei...
Fetele: Ai dreptate! Nu o sa avem timp sa alegem rochiile! Plecam acum!
Luca&Nick: Cum nu aveți timp???!!
Sebastian: Este ora 11:30 aveți timp destul!
Fetele: Ba nu!!!!
Rich: Și spuneau de noi ca am innebunit...
Nick: Trebuie sa ii sun și pe Cristian sa se pregătească!
Eu: Suna-l odata! Ce mai aștepți!!!
Nick: Semeni cu sora-mea...
Eu: Stiu! Acum mișcativa fundurile alea de domnișoare!! Mai repede!
Rich: Calmeaza-ți iubita...
Nicolas: O calmez in seara asta...Stai chill...
Toți am început sa radem...După am mers la garaj sa luam o mașina și am plecat spre spital ca sa îl luam pe Cristian...
• Povestește Cristian •
Eram in salon cu Emma când de odata îmi suna telefonul...Era Luca mi-au spus ca sunt in drum spre spital și sa ma pregătesc...Emma: Cu cine ai vorbit??
Eu: Cu Luca...Mergem la antrenament!
Emma: Ok...
Eu: Trebuie sa plec...Sa ai grija de tine!
Emma: O sa am...
Am ieșit in fata spitalului și acolo m-am întâlnit cu baietii...Da, da erau și fetele...
Am mers la mall și am stat acolo vreo 2 sau 3 ore...A fost greu de ales cadourile și a trebuit sa mergem la cofetărie pentru a vedea tortul...După ne-am ales cu un unicorn uriaș roz in mașina...Și nea apucat și ploaia...
In magazin părea mai mic putin...
După am mers sa lăsam cadourile la locul petrecerii și am mai făcut niște pregătirii...După eu am mers la spital și când am intrat in salon am văzut-o pe Emma dormind deoarece era târziu...M-am pus și eu pe scaun și m-am uitat pe geam la stele pana când am adormit...
CITEȘTI
BAD GIRL-UL LICEULUI
Teen FictionIn aceasta poveste este vorba de bad girl-ul și bad boy-ul liceului care nu se suporta de nici un fel...Pana cand ei doi au trebuit sa lucreze impreuna pentru Mafia Scorpion, acolo ei trebuiau sa se de-a drept iubiti...App bad boy-ul liceului era și...