Eram in fata ușii când o doamna de vreo 38 de ani ne-a deschis usa și ne-a chemat înăuntru...
Cristian: Buna ziua, doamna secretara! Noi suntem elevii noi! Cei transferați!
Nick: Puteți sa ne Spune-ți unde avem clasele?! Va rugam?
S. : Desigur! Emma Jonson, Mia Clees, Angela Miller și Rich Moore sunt in sala 104, etajul trei, prima usa pe dreapta...Iar Cristian Martinez, Luca Stone, Nick Jonson, Sebastian Wilson sunt la etajul trei, clasa 105, fix lângă clasa acestora. Arătând spre noi...
S. : Nick și Emma! Ne striga...Voi doi sunteti frați?!
Nick: Nu ne cunoaștem!
Eu: A fost o coincidenta!
Luca&Rich: Mulțumim!
S. : Nu aveți pentru ce! Sa aveți noroc la ore copii!
Noi: Mulțumim!
Am ieșit și am urcat scările pana la etajul trei...Era un liceu foarte mere și foarte frumos...La etajul trei mai era și. bibleoteca, sala de muzica și sala de informatica...Pe lângă o clasa de a douăsprezecea și încă una de a zecea...Noi eram a unsprezecea...Am intrat in clasa și o doamna de vreo 28 de ani nea întâmpinat, era foarte simpatica și draguta...
??? : Buna ziua copii! Intrați! Sa înțeleg ca voi sunteti cei noi?!
Eu: Da!
??? : Am uitat sa ma prezint, eu sunt doamna O'Reilly sau puteți sa îmi Spune-ți doamna Bella... Puteți sa va prezentați in fata noilor voștri colegi...
Eu: Buna, eu sunt Emma si îmi place sa învăț!
Mia: Eu sunt Mia și îmi place sa nu ma cert!
Angela: Eu sunt Angela și îmi place sa fiu optimista!
Rich: Eu sunt Rich și îmi place baschetul!
Dna Bella: Acum, va rog sa va așezati in locurile libere...
Eu ma așez cu Mia...Rich cu un baiat brunet, iar Angela cu o fata frumoasa...
Dna Bella preda romană și este diriginta noastră...Era super de treaba și intelegatoare...După încă o ora de mate și una de geografie, am mers la plancarda cu afișe care se afla între usa noastră și usa băieților, de clasa...• Povestește Luca •
Am intrat in clasa și acolo era la catedra o baba de vreo 80 de ani care nu sa dichisit sa se ridice de acolo pentru a ne întâmpina...
Ea: Voi sunteti copii, noi?!
Noi: Da!
Ea: Eu sunt doamna Brown! Predau biologia! Și sa va prind ca vorbiți la ora mea ca 4 scrie pe voi!! Sa inteles!!!!
Noi eram speriați...Nu știam ce sa mai spunem...Am mers in bancile libere din clasa...Eu m-am Așezat cu un baiat blond, Nick cu Sebastian, iar Cristian cu o fata draguta...Au trecut 2 ore și era pauza de prânz asa ca am ieșit pe hol...Acolo erau si ceilanti se uitau la panoul care ne despărțeau clasele...• Povestește Emma •
Nu a trecut mult timp ca vin și baietii..ei se uitau pe afișul pentru înscrierea in echipa de baschet, iar noi fetele ne-am uitat la echipa de majorete...
CITEȘTI
BAD GIRL-UL LICEULUI
Teen FictionIn aceasta poveste este vorba de bad girl-ul și bad boy-ul liceului care nu se suporta de nici un fel...Pana cand ei doi au trebuit sa lucreze impreuna pentru Mafia Scorpion, acolo ei trebuiau sa se de-a drept iubiti...App bad boy-ul liceului era și...