Ziua de nastere!

2.3K 62 12
                                    

Povestește Nick ●

Azi este ziua cea mare...Am emotii...Vreau ca tot sa iasa perfect...Sa fie ca in povesti...Sper...

Angela: Esti ok, Nick?

Nick: Imi este frica...Nu vreau sa se supere Emma pe mine...

Angela: De ce sa se supere?

Nick: Păi, nu vreau ca petrecerea sa nu ii placa si vreau sa meargă totul cum am plănuit...

Angela: Eu cu fetele tineplm totul sub control.

Nick: Multumesc...❤

Angela: Auzi...Tu ce cadou i-ai luat?

Nick: A...Am uitat!

Angela: Ce mai astepti, pleaca!

Ce mas face fara Angela...O iubesc enorm...Cred ca daca nu era ea, pana acum nu mai aveam capul pe umeri.

Am plecat sa vad ce o sa ii dau cadou Emei si pe drum mi-a venit o idee genială...In loc sa ii cumpăr mai multe cadouri, nu as putea sa ii dau unul mare...

Povestește Cristian ●

Dis de dimineata i-am dat telefon lui Rich ca sa imi spuna planul care ieri nu era pus la punct...Mia spus ca nu trebuie sa ii spun Emei la multi ani sau sa dau vreun semn ca punem ceva la cale...Asa am si facut.

Emma: Ce faci, Cris?

Eu: Bine, tu?

Emma: Stii ce zi e azi????

Eu: Da, e miercuri si azi plecam de aici...

Emma: Păi da, dar ce se sărbătorește azi???

Eu: Este ziua internationala a...

Emma: Nu! Chiar nu stii? Vorbesti serios?

Eu: Nu stiu...Vorbesc cat de serios pot...

Emma: Mai dezamăgit...

( In gândul meu: Sa vezi ce iti fac Rich daca se supăra pe mine, Emma!! )

Povestește Alesia ●

Dacă nu o sa ii placa rochia Emmei? Daca nu o sa ii placa culoarea? Daca eu cu Angela am facut o mare greseala cu alegerea rochii???

Eu: Angela!!!!!!

Angela: Hooo, nebuno.

Eu: Dacă nu o sa ii placa rochia, Emei???

Angela: Eu cred ca o sa ii placa, mai mult decat unicornul roz pe care il da Sebastian...

Eu: Adevarat...😅

Angela: Stai calma. Macar tu nu esti ca  Cristian care a facut toate pregătirile, dar a uitat sa ii cumpere cadou...😄

Povestește Luca ●

Mai este o oră și vine Emma acasa si trebuie sa ne comportăm decent...

Sebastia: Ba tu pana la urma ce i-ai luat??? 

Eu: Eee... Secret!

Sebastian: Sper sa nu ma omoare...

Rich: Cine?

Eu: Emma??

Sebastian: Da...

Rich: De ce??

Sebastian: Păi i-am luat un plus roz gigantic...

Rich&Luca: 😂😂😂

Sebastian: Nu mai radeti si sa nu cumva ca la petrecere sa aiba Emma la ea vreun pistol! Sa inteles!!

BAD GIRL-UL LICEULUIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum