Schimbari mari!

3.6K 88 2
                                    

Atunci Sebastian se ridica și îl lasă pe Cristian sa stea cu mine...Cristian se calmează și începe ora...

• După ore •

Sebastian a intrat in echipa de baschet și am cinstit pentru asta...Am mers la o cafenea și am început sa povestim...
Eu: Nick, ma suna tata ies ca sa ii răspund, Ok?!!
Nick: Spune-i ca îl salut!

C. T.
Eu: Alo, tata?!
Tata: Emma, vreau sa va mutați la N. Y.  cu mine și mama voastră vitrega!
Eu: Ce?!
Tata: V-am luat o casa lângă oraș și pot veni și prietenii voștri! Noi o sa stam in oraș...O sa stați singuri!! Te rog! Vino! Avem nevoie de voi!! Ne ataca Mafia Black și vrem sa ii sabotam!! Spune-i și lui Nick!! Poti veni cu câți prieteni vrei!!
Eu: Ok, o sa ii spun și te sun cu răspunsul!!
Tata: Pa!
Eu: Pa!
C. T. Î.

Eu: Nick!!!!!!
Nick: Hooo, nebuno!!
Eu: Tata...A....Spus!!!!
Mia: Spune!!!
Eu: Ne-a luat o casa pentru noi toți!!! Și are nevoie de noi!!! Pot veni și Mia, Nicolas, Cristian, Angela, Rich, Luca și Sebastian!!!!
Mia&Angela: Yeyyyyy!!!!! Noi acceptam!!
Nicolas&Cristia&Luca: Și noi venim!!!
Rich&Sebastian: De noi nu scăpați!!!!
Nick: Sunal pe tata și spune ca maine o sa venim și sa trimită avionul privat sa ne ia!!!
Eu: Ok!!!
Fetele sunt foarte bucuroase mai ales eu ca o sa le am cu mine!!Ma înțeleg foarte bine cu Angela!!! Si baietii!!! Yeyyyy!!!

C. T.
Tata: Asa de repede ați luat o decizie?!
Eu: Da!! Ajungem maine!! Și trimite avionul tau sa ne ia!!!
Tata: Ok!! La 14:00 sa fiți gata!! Ne vedem maine!!
Eu: Pa!
Tata: Pa!
C. T. Î.

• A doua zi •
Era 7:00 și am vrut sa ii trezesc pe toți...Am conectat boxele la telefon și am dat la maxim...In 5 minute erau toti in sufragerie...
Nick: Du-te draq!!!
Cristian: Iubire, ce te-a apucat?!!!
Mia: Esti nebuna?!
Eu: Da seman cu tine!
Mia: Awww❤️
Luca&Rich: Da mai încet!!!!
M-au alergat toată casa și după mi-am luat pistolul și l-am îndreptat spre ei...
Nick&Luca: Noi suntem trezi!!!
Rich: Și eu!!!
Mia&Angela: Noi suntem de mult!!
Eu: Asa spuneam și eu!!  :))) Dar unde sunt Nicolas și Cristian?!
Am lăsat pistolul și am fugit in sufragerie...Dormeau ca niște bebeluși...Am început sa radem și i-am trezit...După am luat micul dejun și am început sa ne pregătim bagajele...Era 13:30 și am plecat spre aeroport...Am încuiat casa și garajul cu tote bijuteriile mele...La aeroport ne astepta avionul și după ce am verificat tot ne-am urcat și am plecat spre N.Y.  După 2:30 ore de mers am ajuns...Acolo erau părinții mei vitregi care ne așteptau cu mașinile lor...Ne-am pus bagajele in porpagaj și am plecat spre casa...





Dacă găsiți greșeli asta este viața și cu bune și cu rele😂😂

BAD GIRL-UL LICEULUIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum