6. nie ta liga

306 3 3
                                    

* miesiąc później * 

Dalej jestem z Pawłem nie wiem czemu ale nam sie nie nie układa. Unika mnie i prawie nie rozmawiamy. Nie wiem co się dzieje ale mam zamiar się dowiedzieć . Dziś wychodzi gdzieś o 20 i mam zamiar pojechać za nim razem z Silesem. 

* kilka godzin później * 

Właśnie wyszedł z domu a Norbert już po mnie przyjechał. Wyszłam kilka sekund po Pawle i pojechaliśmy za nim. Pojechał pod jakiś blok. Postanowiłam nie wychodzić i zaczekać jak rozwinie się sytuacja. Po 5 minutach zeszła jakaś laska i pocałowała Pawła. Nie wytrzymałam i wyszłam z samochodu i wręcz podbiegłam do nich.

- Co ty odpierdalasz? Wytłumaczysz mi? - zapytałam i wyjebałam mu z liścia 

- To nie tak jak myślisz ja potrzebowałem czułości- powiedział i tym mnie bardziej wkurwił

- Co ?! I że ja ci jej nie dawałam? - zapytałam ze łzami w oczach

- Chodź Oliwia to nie ma sensu- powiedział Norbert podchodząc do nas

- Zostaw ją! - krzyknął na nami Paweł jak już odchodziliśmy

- Ty ją zostaw i zajmij się swoją nową - Powiedział siles. Wsiadłam do samochodui odwiozł mnie do domu. Nie odzywałam się miałam doła. Mega doła. Chciałam pobyć sama ale mi na nie pozwolił. Postanowiliśmy troche popracować więc pojechaliśmy do studia. Zaczynaliśmy nowy teledysk z Mateuszem. Z nikim nie rozmawiałam nie miałam ochoty. Nawet z Matim wiadomo dlaczego. Było więcej pracy, było lepiej troche popiłam, spędziłam czas ze znajomymi. I widziałam, że Mateusz chce porozmawiać ale ja nie mam siły. 

* następny dzień * 

Nie płakałam bardziej myślałam co zrobić żeby zmaknąć ten rodział , mimo że byliśmy razem miesiąc do naprawdę go kochałam postanowiłam zmienic fryzure. 

Około 10 wstałam  i szybko ogarnęłam. Zadzwoniłam do mojego fryzjera i umówiłam się na 13 więc mam troche czasu. Zadzwoniłam do Norberta żeby go ostrzec, że robie coś głupiego powiedział, że pojedzie ze mną. Odkąd go poznałam serio fajnie się dogadujemy, przyjaźnimy się i tego mi brakowało. O 12 przyjechał po mnie Norbert i pojechaliśmy do fryzjera. Zajeło nam to z godzine więc na 13 byłam na miejscu. Zaczęło się już nie było odwrotu. Po 15 minutach skończył zapłaciłam i wyszliśmy. 

- Wyglądasz naprawdę super - Powiedział gdy szliśmy w strone auta

- Mówiłam - powiedziałam i ugryzłam wargę

Po godzinie byliśmy pod moim domem. Norbert pojechał do siebie a ja zrobiłam sobie zdjęcie i wstawiłam na instagrama zanim ruszyłam w stronę studia aż się boję jak zareagują.

livgraba

livgraba

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

❤💬

polubione przez zeamsone, silesbc, zabsonziomal, i 9869 innych 

livgraba jak się komuś nie podoba do nara! 👌💋

zobacz komentarze 675:

silesbc nie robie nara bo wyglądasz zajebiście stara 💋

livgraba silesbc no ja wiem 💋

zeamsone kocham cię wróć do mnie 

silesbc zeamsone daj sobie spokój stary to już nie twoja liga 

zabsonziomal coraz bardziej mi się podobasz❤

livgraba zabsonziomal   wiem bb 💋

Nie wiem czemu tak go nazwałam ale może jak Paweł to zobaczy to  spokój da? Odkąd z nim zerwałam czyli od wczoraj cały czas dzwoni ale skoro potrzebuje czułości a ja mu już jej nie dam. Pojechałam do studia i wszystkim się podobało dobrze w sumie mi też się podoba zmiana była potrzebna

Lecę jak superman // Żabson //Where stories live. Discover now