2.Słodka jak

484 4 0
                                    

Obudziłam się rano z bólem głowy. Oczywiście zawitał do mnie kac.  Wzięłam telefon i sprawdziłam która godzina jest 11. Kurwa za godzinę będzie u mnie Hania i idziemy na sesje. Szybko wstałam, wziełam szybki prysznic i się ubrałam w byle co tzn w żółty obcisły dres, włosy zostawiłam rozpuszczone i nie malowałam sie bo i tak tam będą mnie malować. Po godzinie przyszła po mnie Hania i pojechałyśmy moim samochodem na sesje. Na miejscu byłyśmy po 20 minutach. Przywitałyśmy się ze wszystkimi i Hania poszła usiąść na kanapie blisko miejsca przy którym będę miała robione zdjęcia. Ja poszłam się przebrać i pomalować tzn dać się pomalować i uczesać oczywiście. Po 30 minutach byłam gotowa. W trakcie sesji zauważyłam wysokiego  chłopaka stojącego koło drzwi. Kogoś mi przypominał ale nie skupiałam się za bardzo na min bo były sprawy ważniejszy niż chłopak. Po 2 godzinach sesja się skończyła a ja usiadłam koło Hani. Nagle podszedł do nas ten chłopak. Czekaj to ta Kijanka nieźle, śledzi mnie jebany. 

- Hejka ładnie wyglądasz. - powiedział i usiadł koło mnie. 

-To ja pójdę do Filipa. - powiedziała Hania i odeszła od nas zostawiając mnie z chłopakiem sam na sam. 

- Dziękuję, co tutaj robisz?- zapytałam 

-Filip powiedział mi że tutaj jesteś a ja chciałem cię zobaczyć więc jestem - powiedział uśmiechając się,- jesteś słodka jak ......cukiereczek - powiedział na co się zaśmiałam.

- To był najgorszy podryw jaki słyszałam kijanko- powiedziałam dalej się śmiejąc a chłopak udawał obrażonego chyba nie wiem 

- Aha? Dobra to jak zastanowiłaś się nad moją wczorajszą propozycją?- zapytał

-A co ja miałabym tam robić?- zapytałam

- Zostaniesz moją modelką czyli sesja tylko ze mną a ja tylko z tobą w teledyskach tak samo. Po prostu chce tylko ciebie. - powiedział i złapał mnie za rękę. 

- No okej to może być ciekawe. - powiedziałam uśmiechając się. 

- Cieszę się skarbie będę po ciebie jutro o 14 pa - powiedział i pocałował mnie w policzek i poszedł

- pa odpowiedziałam jak juz był koło drzwi więc nie słyszał. Skarbie? A jebać. Wzięłam Hanie i odwiozłam ją do domu. Później pojechałam do siebie i kuby nie było w domu to dobrze bo nie mam siły na gadanie co u mnie. Położyłam się na kanapie i weszłam na instagrama. To co zobaczyłam było urocze a zarazem dziwne.

zabsonziomal

zabsonziomal

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

❤💬

Plubione przez livgraba, zeamsone, zabsonfans i 8721 innych

zbsonziomal  Piękna jest ta moja nowa modelka livgraba ✨❤

Dzieki vitaliss za fote tej pani 

Zobacz komentarze 98:

zeamsone ej ale ja też ją chciałem do siebie 

zabsonziomal zeamsone   Za późno stary 

livgraba 😘❤

zabsonziomal livgraba  ❤❤

zabsonfans  Lol co to za gówno xd

zabsonziomal zabsonfans Skej pizde 

No nieźle i już widzę mam wrogów. Jebać zobaczymy jak to będzie. Tylko po co mnie broni przecież umiem sama się obronić przez 12 latkami. Odłożyłam  telefon i zmyłam reszte makijażu przebierając się w coś luźnego.Po zrobionych czynnościach poszłam do pokoju i się położyłam. Miomo że jest wczesna godzina to jestem tak zmęczona że to szok. Nagle dostałam sms'a

Nieznany

Hej mam nadzieję że nie przeszkadzam. Jutro weź ze sobą coś na przebranie. 

Ja

Mateusz? Po mi ubrania na przebranie 

Nieznany

Tak to ja skarbie. Nocujesz u mnie 

Zmieniono kontakt Nieznany na Kijanka

Ja

No okej idę spać pa💋💋

Kijanka

Chciałbym z tobą pa❤

Chciałby ze mną? Znamy się dwa dni. Dobra może jest najebany. Zobaczymy jak będzie jutro. odłożyłam telefon i zasnęłam. Oczywiście przy włączonym TV inaczej nie zasnę. Ehh ta samotność.

Lecę jak superman // Żabson //Where stories live. Discover now