Dziewczyny juz do mnie przyszły więc postanowiłysmy sie szykowac na wyjście jest 18 a o 20 chcemy tam byc. Dziewczyny ubtały się na czerwono wsm w takie same sukienki przez co zaczeły sie kłócić a ja plakałam ze śmiechu jak jedna drugą wyzywa. Ja postanowiłam na raczną bez ramiączek i miałam spokój. Gdy wybiła 19:30 zadzwoniłam po ubera. Przyjechał po 10 minutach. Wsiadłyśmy i pojechałyśmy pod klub Neon. Po 20 mintach byłysmy na miejscu. wysiadłyśmy z pojazdu i ruszłyśmy do klubu. Gdy tylko weszłąm poczułam zapach alkoholu i tytoniu. Od razu podeszłyśmy do baru zamówić alkohol. Zamówiłyśmy sobie 5 kolejek jak narazie i poszłyśmy z tym do wolnego stolika. Piłyśmy rozmawiając,śmiejac sie i oczywiście pijąc. co chwile zamawiając kolejne kolejki.
- idziemy tańczyć kurwa - stwierdziła najebana Natalia.
- ok - odpowiedziałyśmy równo z Wiką. - ale czekaj musze cos zrobic - powiedziałam i wyjęłam telefon wstawiając zdjęcie na insta
livgraba
❤💬
lubi to zabsonziomal, zeamsone i 4356 innych użytkowników
livgraba najlepszy klub w jakim byłam
Zobacz wczesniejsze komenatrze :
zabsonziomal Tylko nie pij za dużo skarbie
livgraba zabsonziomal ok...
zeamsone i see you
livgraba zeamsone fuck u
livxzaba gdzie zaba
livgraba livxzaba chuj go wie
Nie wiem czemu tak wrednie odpisałam Matiemu. Ale gdy zobaczyłam Pawła to zrobiło mi się nie dobrz. Ale chuj poszłam tańczyc z laskami było zajebiście. W pewnym momencie zrobiło mi się nie dobrze wiec wyszłam do łazienki. Ale chujnia łazienki są damsko-męskie no to fajnie .
Gdy już się ogarnęłam miałam wychodzić ale zobaczyłam Mateusza ...... w kobinie z jakąs laską ......
Stałam tam jak wryta nie wiem czemu nic nie zrobiłam za bardzo mnie to zabolało. Gdy mateusz w koncu mnie zauważyła ja wybiegłam z płaczem z klubu. A on biegł za mną.
-kochanie to nie tak jak myślisz- krzyczał ale ja go nie słuchałam.
- stój daj mi to wytłumaczyc. - złapał mnie za nadgarstek który od razu go wyrwałam i zaczęłam mocniej płakac i krzyczeć
- co ty chcesz wyjasniać ! okłamałes mnie i zdradziłeś z jakąs szmatą! to koniec nie chce cie juz więcej widzieć!
- wykrzyczałam przez łzy i pobiegłam przed siebie. wydzwaniał do mnie ale ja nie chciała juz go słuchac dobiegłam do domu i od razu zamknęłam go na klucz zeby nie wszedł. połozyłam sie w salonie i zaczęłam płakac jak małe dziecko. widziałam ze stoi w oknie ale nie chciałam go oglądać. Nawet nie wiem kiedy zasnęłam.
*następny dzień*
Obudziłam sie z wielkim bólem głowy więc wstałam i wziełam jakieś tabletki i poszłam pod przysznic. Siedziałam tam z 20 minut. Postanowiłam ze pojade na dwa dni nad morze sama, tak sama. Ubrałam się w czarną koszulke i spodnie tego samego koloru i białe buty. spakowałam potrzebne mi rzeczy i wziełam kluczyki do mojego samochodu. od jakiegos czasu jeżdże mustangiem i kocham ten samochód tak samo jak ten drugi. Gdy wszystko zabrałam wyszłam z domu, zobaczyłam mateusza i od razu poczułam nienawiśc do niego. Olałam go totalnie i wsiadłam do samochodu. właczyłam piosenke na full akurat był do ghostmane nihil i pojechałam. Jechał za mną bozę zajebie mu. Przyśmieszyłam i zobaczyłam ze jego autko nie nadąża za moim ojej jak przykro. gdy dojechałam do hotelu zamarkowałam i wyszłam z auta. podeszłam do recepcji i zamówiłam apartament a co mi tam.
Gdy odtrzymałam karte do pokoju udałam się do windy po chwili byłam juz przed pokojem. Gdy zobaczyłam tam tego zjeba mysłałam że mu jebne
- co ty tu kurwa robisz ?! - wydarłam sie na niego trzaskąjąc drzwami
- Słuchaj ja cie nie zostawie kocham cie rozumiesz- powiedział podchodząc do mnie.
- hahahahaha uwazaj bo jebne - zaśmiałam się- a teraz wykurwiaj stąd - wskazałam palcem na drzwi
- nie moge to tez mój pokój nie ma innyc wolnych
- kurwa.- powiedziałam i położyłam się na łóżku. chłopak położył sie obok i zasnął. wykorzystałam to wzięłam rzeczy i wyszłam. oddałam karte i pojechałam do innego hotelu. nie chce go oglądać......
jak myślicie pogodzą sie czy to juz koniec?
a tak wgl sorki ze mnie nie było ale nie było weny i czasu
YOU ARE READING
Lecę jak superman // Żabson //
RomanceKolejna książka tym razem o Mateuszu. Miłego czytania. :)